Tesis dirigidas (35) Tesis que han dirigido los miembros del grupo

2019

  1. The effect of formative assessment and instructional feedback on perception of learning, autonomy and motivation of German students of Spanish as a foreign language: a didactic proposal

    García Pujals, Alberto

    Dirigida por David Lasagabaster Herrarte
  2. Segmental foreign accent

    PEREZ RAMON, RUBEN

    Dirigida por Maria Luisa Garcia Lecumberri y MARTIN COOKE

2018

  1. The written production of ecuadorian efl high school students: grammatical transfer errors and teacher's and learner's perception of feedback

    GONZALEZ TORRES, PAUL FERNANDO

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo
  2. A non-scalar analysis of teacher policymaking

    HURDUS, JEREMY AARON QUINN

    Dirigida por David Lasagabaster Herrarte
  3. The oral production and negotiation of meaning of Spanish EFL children in task-supported interaction: the role of age and task repetition

    HIDALGO GORDO, MARIA DE LOS ANGELES

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo

2017

  1. The use of information and communication technologies in the foreign language classroom: students' attitudes, motivation and L2 selves

    KOPINSKA, MARTA

    Dirigida por David Lasagabaster Herrarte
  2. A microscopic analysis of consistent word misperceptions.

    TÓTH, ATTILA MÁTÉ

    Dirigida por MARTIN COOKE y Maria Luisa Garcia Lecumberri
  3. Corrective Feedback Episodes in CLIL and EFL Classrooms: Teachers' and Learners' Beliefs and Classroom Behaviour

    MILLA MELERO, RUTH

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo
  4. CLIL in a Multilingual Setting: A Longitudinal Study on Galician Students, Teachers and Families

    SAN ISIDRO AGRELO, FRANCISCO XABIER

    Dirigida por David Lasagabaster Herrarte

2015

  1. The acquisition of gender agreement in L3 English by Basque/Spanish bilinguals

    IMAZ AGUIRRE, AINARA

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo
  2. Morphological processing and representation in multilingualism

    GONZALEZ ALONSO, JORGE

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo

2013

  1. A computational model of sound perception in a second language

    GONG ---, JIAN

    Dirigida por MARTIN COOKE y Maria Luisa Garcia Lecumberri
  2. Gender and task modality in efl task-based interaction

    AZCARAY GARAY, AGURTZANE

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo

2012

  1. Low level processing in foreign language speech perception in quiet and noise

    SANKOWSKA, JOANNA

    Dirigida por MARTIN COOKE y Maria Luisa Garcia Lecumberri
  2. Interaction and focus on form in a dictogloss task in secondary education: a comparative study of clil and mainstream learner production

    BASTERRECHEA LOZANO, MARIA

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo

2009

  1. Perception and production of vowel reduction in second language acquisition

    GOMEZ LACABEX, ESTHER

    Dirigida por Maria Luisa Garcia Lecumberri

2006

  1. El papel de la segunda lengua en la adquisición del orden de palabras del alemán como tercera lengua

    MARTINEZ ADRIAN, MARIA

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo y Miren Alazne Landa Arevalillo

2005

  1. The acquisition of english long distance wh-questions by bilingual basque/spanish participants in a school context

    GUTIERREZ MANGADO, MARIA JUNCAL

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo y Vidal Valmala Elguea

2004

  1. La adquisición de la negación en ingles por hablantes bilingües en euskera castellano

    PERALES HAYA, SUSANA

    Dirigida por Maria del Pilar Garcia Mayo
  2. La adquisición de la pronunciación del inglés como tercera lengua

    GALLARDO DEL PUERTO, FRANCISCO

    Dirigida por MIREN JASONE CENOZ IRAGUI y Maria Luisa Garcia Lecumberri