Publicaciones (44) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A reduced SNP panel to trace gene flow across southern European wolf populations and detect hybridization with other Canis taxa

    Scientific Reports, Vol. 12, Núm. 1

  2. A study about the presence of marine terms in Spanish Primary Education curricula

    Ikastorratza, e-Revista de didáctica, Núm. 29

  3. Alfabetización computacional en educación infantil: Dificultades y beneficios en el aula de 3 años

    Revista Electrónica Educare, Vol. 26, Núm. 2

  4. Análisis de la enseñanza de los procesos geológicos externos en la educación secundaria obligatoria del País Vasco

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 19, Núm. 2, pp. 2102-2102

  5. Cantera Gorria and Red Ereño: Natural and Cultural Geoheritage (Basque Country, Spain)

    Geoheritage, Vol. 14, Núm. 2

  6. Capability of single and double elements doped perovskite oxide catalysts in 5-hydroxymethyl furfural oxidation

    Biomass Conversion and Biorefinery

  7. Children’s Drawing of Plant Life in the Time of COVID-19: An Analysis of the Changes Related to Content and Colour over a Two-Year Period

    Children, Vol. 9, Núm. 6

  8. Conocimientos del profesorado en formación inicial sobre la guerra civil y su tratamiento en las aulas

    El Futuro del Pasado: revista electrónica de historia, Núm. 13, pp. 613-639

  9. Diseño de una intervención educativa sobre la pandemia de la COVID-19 y las medidas de prevención

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 19, Núm. 1, pp. 1302

  10. EARLY CHILDHOOD PRE-SERVICE TEACHERS’ READINESS FOR USING DRAWING AS A SCIENCE TEACHING STRATEGY

    Journal of Baltic Science Education, Vol. 21, Núm. 6, pp. 911-927

  11. Educación Infantil: la prevención de la enfermedad como marco para la formación en Ciencias Experimentales

    Ápice: revista de educación científica, Vol. 6, Núm. 2, pp. 53-64

  12. El tiempo lo es todo.: Racionalización de la actividad industrial, cronometrajes y mujeres resistentes durante el franquismo

    Re-visiones, Núm. 12

  13. Elemental imaging approach to assess the ability of subaerial biofilms growing on constructions located in tropical climates as potential biomonitors of atmospheric heavy metals pollution

    Chemosphere, Vol. 309

  14. Estadística por proyectos en el grado de Educación Primaria: un estudio de casos

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 40, Núm. 1, pp. 125-142

  15. Exploring Primary Preservice Teachers’ Agency and Systems Thinking in the Context of the COVID-19 Pandemic

    Frontiers in Education, Vol. 7

  16. Feminist scientists: transformative ways of inhabiting scientifi c systems

    Revista Estudos Feministas, Vol. 30, Núm. 3

  17. Fostering intercultural competence in a university classroom: Working on historical empathy through the work Chimamanda Ngozi Adichiethe thing around your neck, by chimamanda ngozi adichie.

    Aula de encuentro: Revista de investigación y comunicación de experiencias educativas, Vol. 24, Núm. 1, pp. 169-190

  18. Frankismo berantiarra eta lehenengo estatu demokratikoa jarduera armatuaren aurka (1968-1979): jarraipenak eta aldaketak

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 120, pp. 69-81

  19. Genero berdintasuna pentsamendu historikotik lantzeko proposamen didaktikoa: Emazteen fabore

    Sancho el sabio: Revista de cultura e investigación vasca, Núm. 45, pp. 133-157

  20. Gizarte zientziak ikasteko baliabide berritzaileak: egungo euskarazko appen eskaintzaren analisia eta kasu azterketa

    Ikastorratza, e-Revista de didáctica, Núm. 29