Publicaciones (60) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. A CASE STUDY FROM AN INTERDISCIPLINARY VIEW: ITS RELATION WITH COOPERATIVE LEARNING

    11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018)

  2. A minireview of effects of maternal diet during pregnancy on postnatal vegetable consumption: Implications for future research (a new hypothesis) and recommendations

    Critical Reviews in Food Science and Nutrition, Vol. 58, Núm. 13, pp. 2229-2238

  3. A new index of semantic short-term memory: Development and validation of the conceptual span task in Spanish

    PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 12

  4. Academic performance and school engagement among secondary school students in accordance with place of birth, gender and age

    European journal of education and psychology, Vol. 11, Núm. 2, pp. 93-105

  5. Acoso escolar y laboral: Un estudio realizado en la facultad de medicina y enfermería.

    Norte de Salud Mental, Vol. 15, Núm. 59, pp. 37-45

  6. Adaptación del Empathy Quotient (EQ) en una muestra española

    Terapia psicológica, Vol. 36, Núm. 2, pp. 81-89

  7. Alumnas en las aulas: Luces y sombras de la socialización

    La mujer en la historia de la universidad. Retos, compromiso y logros (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 265-277

  8. Análisis del cuestionario sobre la anomia digital: percepción de riesgos de las madres y los padres de adolescentes en el uso de tecnologías digitales

    La competencia y Ciudadanía Digital para la Transformación Social: XXVI Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa. San Sebastián 27, 28 y 29 de junio de 2018

  9. Best practices and strategies in leisure and free time processes of inclusion with refugees and migrants

    CUICIID 2018: International university congress on communication in the profession and at today's university : contents, research, innovation and teaching

  10. CO-198. Implicaciones educativas de los componentes afectivos en el aprendizaje de las matemáticas

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  11. CO-33. Publicar contenidos en las redes sociales. Un estudio para la innovación en tecnología educativa

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  12. CO-43. Resituando la formación y los espacios profesionales de la pedagogía: Un estudio con el alumnado y profesorado de la UPV/EHU

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  13. Categorisation of the interventions of facilitating tutors on pbl and their relationship with students´ response

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 22, Núm. 4, pp. 153-170

  14. Cognitive Computing in the Classroom Using Blended Learning Strategies

    Campus digitales en la educación superior

  15. Cognitive-behavioral intervention to enhance self-concept in a case of an adolescent victim of emotional maltreatment

    Revista Clínica Contemporánea, Vol. 9, Núm. 1

  16. Curso a distancia para la formación de animadores UNESCO (CDFAUN): materiales para la docencia

    Centro Unesco de San Sebastián

  17. Diferencias en el autoconcepto, las atribuciones causales y la ansiedad-rasgo asociadas a la edad, el género y el grupo instrumental del alumnado de conservatorio

    Psychology, Society & Education, Vol. 10, Núm. 1, pp. 79-102

  18. Different bias mechanisms in recall and recognition of conceptual and perceptual information of an event

    Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 39, Núm. 2, pp. 261-278

  19. Educación patrimonial en contextos informales. Motivación y autoconcepto

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 30, Núm. 3, pp. 592-599

  20. Egokitzapena guztion ardura da

    hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, Núm. 228, pp. 28-31