JULIAN JOSE MAIA LARRETXEA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (36)

2019

  1. El profesorado de Bachillerato y la retrocarga en euskera: tendencia y variables

    E-Aesla, Núm. 5, pp. 279-288

  2. Especialistas, profesorado y alumnado de bachillerato: ¿dónde prefieren colocar el verbo en euskera?

    Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika testuinguru eleaniztunetan : Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktikaren NazioartekoXX. Kongresuko Aktak

  3. Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika testuinguru eleaniztunetan : Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktikaren NazioartekoXX. Kongresuko Aktak

    Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

  4. ¿Qué orden de los elementos de la oración en euskera promovemos en el sistema educativo?

    Campo abierto: Revista de educación, Vol. 38, Núm. 1, pp. 65-74

2018

  1. Aditza aitzinago ekarriko dugu, efizenteago komunikatzeko?

    Euskera ikerketa aldizkaria: Revista de Investigación de la Real Academia de la Lengua Vasca, Vol. 63, Núm. 2, pp. 323-363

  2. Análisis preliminar en diferentes niveles sintácticos de la retrocarga en euskera

    E-Aesla, Núm. 4, pp. 53-65

  3. Tendencias sobre la retrocarga en euskera entre el alumnado de bachillerato de la CAV

    E-Aesla, Núm. 4, pp. 339-350

2017

  1. Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik

    Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 29, Núm. 2, pp. 69-97

  2. Sobre la retrocarga del euskera en la Enseñanza Secundaria Post-obligatoria

    E-Aesla, Núm. 3, pp. 152-163

2016

  1. La retrocarga del euskera entre el alumnado del Máste de Profesorado en Educación Secundaria

    Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos

2015

  1. Gazteek atzerakarga handiagoa nahi dute euskaraz?

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 95, pp. 51-71

  2. Hacia una reducción de la «retrocarga» del euskara

    E-Aesla, Núm. 1

  3. On criteria of professionals of the language about the back-burden in Basque

    MULTIMODAL COMMUNICATION IN THE 21ST CENTURY: PROFESSIONAL AND ACADEMIC CHALLENGES

2014

  1. El Euskara mejora su eficiencia comunicativa en la prosa lógico-discursiva

    Comunicación, cognición, cibernétic@: actas

  2. Euskal hitz-ordenaren norabidea: idealismo ideologikotik pragmatismo komunikatiborantz

    Fontes linguae vasconum: Studia et documenta, Año 46, Núm. 117, pp. 121-168

  3. Hezkuntza elebiduna Euskal Herrian: 30 urteko ibilialdia

    Euskera ikerketa aldizkaria: Revista de Investigación de la Real Academia de la Lengua Vasca, Vol. 59, Núm. 2, pp. 579-628