Publikationen (97) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Bibliometric Study on Mathematics Anxiety in Primary Education

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 7

  2. ALCESTE euskaraz: egokitzapena eta ebaluazioa

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 130, pp. 47-66

  3. Active methodologies in Higher Education: reasons to use them (or not) from the voices of faculty teaching staff

    Higher Education, Vol. 88, Núm. 3, pp. 919-937

  4. Adaptation and Validation of a Scale of Self-Regulation of Learning in Mathematical Problem Solving

    Uniciencia, Vol. 38, Núm. 1

  5. Análisis de dificultades de convivencia en centros escolares de Cataluña. Propuestas de mejora

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 27, Núm. 1, pp. 225-239

  6. Análisis de los procesos evaluativos en los Trabajos de Fin de Grado en las Facultades de Educación de España

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 27, Núm. 2, pp. 97-109

  7. Aplicación de la Inteligencia Artificial (IA) en Educación: Los beneficios y limitaciones de la IA percibidos por el profesorado de educación primaria, educación secundaria y educación superior.

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 27, Núm. 1, pp. 207-224

  8. Application of indirect observation within mixed methods to contrast the results obtained through direct observation: a discussion with observed Pikler educators

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  9. Aprendizaje-servicio universitario. Participación estudiantil, servicio y desarrollo de competencias

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 33, pp. 239-260

  10. Are Future Teachers Involved in Contributing to and Promoting the Reduction of Massive Waste Generation?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 17

  11. Bodies and learning trajectories: a ‘post’ feminist approach to the experience of Spanish students in higher education

    Gender and Education

  12. COVID-19: Uses and Perceptions of Music during Lockdown from a Gender Perspective

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 5

  13. Children’s perceptions of safety in their school path: the case of the Basque Country

    Children's Geographies, Vol. 22, Núm. 3, pp. 404-415

  14. Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 41

  15. Common and threatened animal identification and conservation preferences among 6 to 12 year-old students

    Environmental Education Research, Vol. 30, Núm. 1, pp. 101-117

  16. Contribuciones de un blog a la identidad, el desarrollo y la profesionalización de la Educación Social

    RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 23, Núm. 1, pp. 61-80

  17. Creando redes de aprendizaje: Una experiencia intergeneracional en educación primaria

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 5, Núm. 1, pp. 75-90

  18. Creencias del profesorado en formación sobre los zahoríes y aplicación del modelo acuífero

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 42, Núm. 1, pp. 125-144

  19. Cultural adaptation of the Assessment of Coach Emotions to the Spanish sports context (ACE-E)

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 19, Núm. 4, pp. 1395-1405

  20. Do textbooks provide opportunities to develop meaningful botanical literacy? A case study of the scientific model of plant nutrition

    Journal of Biological Education