AINARA
LARRONDO URETA
PROFESORADO TITULAR DE UNIVERSIDAD
JORDI
MORALES GRAS
INVESTIGADOR/A DOCTOR/A
Publicaciones en las que colabora con JORDI MORALES GRAS (16)
2025
-
TikTok y comunicación política: pautas de interacción e índice de engagement de candidatos y partidos en una campaña electoral
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 83
2024
-
Shaping the notion of #wellbeing in the therapy culture context: an analysis through Instagram narratives
Journal of Communication Management
2023
-
Feminismo, identidad de género y polarización en TikTok y Twitter
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 75, pp. 49-60
2022
-
Comunicación política, institucional y medios de comunicación en tiempo de pandemia. Análisis del diálogo sobre vacunas en cinco países iberoamericanos
Revista de comunicación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 315-328
-
Current affairs on TikTok. Virality and entertainment for digital natives
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 1
-
TikTok dataset - Current affairs on TikTok. Virality and entertainment for digital natives
Zenodo
-
TikTok dataset - Current affairs on TikTok. Virality and entertainment for digital natives
Zenodo
-
Twitter y la (de)construcción del mito: Maradona y el activismo digital feminista
Cuadernos.Info, Núm. 52, pp. 181-203
2021
-
Big data based opportunities for the study of audiences’interactions in the hybrid media system
News, networks and users in the Hybrid Media system: report : Newsnet Seminar (Bilbao, November 10th, 2020)
-
Desinformación, vacunas y Covid-19: Análisis de la infodemia y la conversación digital en Twitter
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 79
-
Digital prospects of the contemporary feminist movement for dialogue and international mobilization: A case study of the 25 november twitter conversation
Social Sciences, Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-13
-
Networks and stories. Analyzing the transmission of the feminist intangible cultural heritage on twitter
Big Data and Cognitive Computing, Vol. 5, Núm. 4
2020
-
Desinformación en redes sociales: ¿compartimentos estancos o espacios dialécticos? El caso Luther King, Quim Torra y El Confidencial
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 11, Núm. 2, pp. 55-69
-
Influencia del género en los debates electorales en España: análisis de la audiencia social en #ElDebateDecisivo y #L6Neldebate
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 2
2019
-
Feminisms outraged at justice: the online conversation on 'La Manada' case
IC Revista Científica de Información y Comunicación, Núm. 16, pp. 249-283
-
Feminist hashtag activism in Spain: measuring the degree of politicisation of online discourse on #YoSíTeCreo, #HermanaYoSíTeCreo, #Cuéntalo y #NoEstásSola
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 32, Núm. 4, pp. 207-221