Argitalpenak (188) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2022

  1. Editorial: Emotional and social value of organizations

    Frontiers in Psychology

  2. El valor liquidativo de los activos de una empresa en un proceso concursal

    DYNA management, Vol. 10, Núm. 1

  3. Estimación del valor en liquidación de una empresa insolvente

    Revista DYNA, Vol. 97, Núm. 4, pp. 351-351

  4. Ethics and trust on fintech platforms from an emerging markets perspective

    Handbook of Banking and Finance in Emerging Markets (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 479-491

  5. Ethics in Fintech Through Users’ Confidence: Determinants that Affect Trust

    Ramon Llull journal of applied ethics, Núm. 13, pp. 99-149

  6. Impacto de la contabilidad social según características de la organización

    Revista CIRIEC Costa Rica: Revista de Economía Social y Solidaria, Vol. 1, Núm. 1, pp. 118-119

  7. La medición del valor emocional en el marco de la Stakeholder Accounting

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery

  8. Las organizaciones sindicales como agentes de cambio colaborativo. El modelo inclusivo-participativo de empresa

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 105, pp. 145-175

  9. Los Objetivos de Desarrollo Sostenible, ODS, factor disruptivo de cambio

    Revista internacional de los estudios vascos = Eusko ikaskuntzen nazioarteko aldizkaria = Revue internationale des ètudes basques = International journal on Basque studies, RIEV, Vol. 67, Núm. 1, pp. 41-50

  10. Los honorarios de la administración concursal y al cuenta de garantía arancelaria

    Anuario de derecho concursal, Núm. 57, pp. 137-175

  11. Monetizing social value in sports clubs

    Sport, Business and Management: An International Journal

  12. Responsible Thinking: Drawing New Futures Scenarios, Libro de Actas del Congreso 17 de diciembre de 2021 Bilbao (Spain)

    Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

  13. The Cooperative Difference in the Management Styles and Objectives: Phantom Effect of Credit Cooperative

    Contemporary Trends in European Cooperative Banking: Sustainability, Governance, Digital Transformation, and Health Crisis Response (Springer International Publishing), pp. 143-164

  14. The Emotional Dimension of Value: A Proposal for Its Quantitative Measurement

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  15. The effect of threat and fear of COVID-19 on booking intentions of full board hotels: The roles of perceived coping efficacy and present-hedonism orientation

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 105

  16. The management of moral hazard through the implementation of a Moral Compliance Model (MCM)

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 28, Núm. 1, pp. 97-107

  17. Zombie firms and corporate governance: What room for maneuver do companies have to avoid becoming zombies?

    Review of Managerial Science, Vol. 16, Núm. 3, pp. 835-862

  18. Ética en la investigación: problemas, criterios y autocontrol

    Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso EBEN España: libro de actas