Artículos (54) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. An approach to market orientation in the basic units of public action

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 409-426

  2. An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective

    Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169

  3. Anillos verdes: algunas experiencias europeas

    BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60

  4. Aproximación a las consecuencias de la orientación al mercado en el servicio público de fomento de la Economía Social vasca

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 81-105

  5. Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil

    International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116

  6. Challenges and opportunities for the regeneration of multinational worker cooperatives: Lessons from the Mondragon Corporation—a case study of the Fagor Ederlan Group

    Organization, Vol. 24, Núm. 2, pp. 154-173

  7. Child care exposure influences childhood adiposity at 2 years: Analysis from the ROLO study

    Childhood Obesity, Vol. 13, Núm. 2, pp. 93-101

  8. Co-creation in tourism marketing: what does it mean?

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 27, pp. 43-45

  9. Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741

  10. Comunicación social para el desarrollo humano

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25

  11. Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region

    Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367

  12. El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40

  13. El papel del CSIC en el grado de apertura de la estrategia de innovación de las empresas españolas

    Revista española de documentación científica, Vol. 40, Núm. 1

  14. Factores relevantes para un cambio socio-laboral eficaz en la empresa: Estudio DELPHI

    Documentación Laboral, Núm. 109, pp. 257-273

  15. Family involvement in top management team: Impact on relationships between internal social capital and innovation

    Journal of Management and Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 136-162

  16. Gender issues related to choosing the successor in the family business

    European Journal of Family Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 54-64

  17. Hacia una nueva teoría de firma orientada al bien común

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 41-62

  18. Hari eta herri: Luzaiden etnografia (digitala) eginez, euskal territorioa ingurune digitalean marrazten

    Anuario de Eusko-Folklore: etnografía y paletnografía, Núm. 52, pp. 97-123

  19. High Value-Added Business Angels at post-investment stages: Key predictors

    International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 35, Núm. 8, pp. 949-968

  20. Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan

    Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 9-26