Departamento
Economía Financiera II
Artículos (54) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
An approach to market orientation in the basic units of public action
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 409-426
-
An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective
Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169
-
Anillos verdes: algunas experiencias europeas
BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60
-
Aproximación a las consecuencias de la orientación al mercado en el servicio público de fomento de la Economía Social vasca
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 81-105
-
Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil
International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116
-
Challenges and opportunities for the regeneration of multinational worker cooperatives: Lessons from the Mondragon Corporation—a case study of the Fagor Ederlan Group
Organization, Vol. 24, Núm. 2, pp. 154-173
-
Child care exposure influences childhood adiposity at 2 years: Analysis from the ROLO study
Childhood Obesity, Vol. 13, Núm. 2, pp. 93-101
-
Co-creation in tourism marketing: what does it mean?
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 27, pp. 43-45
-
Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741
-
Comunicación social para el desarrollo humano
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25
-
Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region
Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367
-
El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40
-
El papel del CSIC en el grado de apertura de la estrategia de innovación de las empresas españolas
Revista española de documentación científica, Vol. 40, Núm. 1
-
Factores relevantes para un cambio socio-laboral eficaz en la empresa: Estudio DELPHI
Documentación Laboral, Núm. 109, pp. 257-273
-
Family involvement in top management team: Impact on relationships between internal social capital and innovation
Journal of Management and Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 136-162
-
Gender issues related to choosing the successor in the family business
European Journal of Family Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 54-64
-
Hacia una nueva teoría de firma orientada al bien común
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 41-62
-
Hari eta herri: Luzaiden etnografia (digitala) eginez, euskal territorioa ingurune digitalean marrazten
Anuario de Eusko-Folklore: etnografía y paletnografía, Núm. 52, pp. 97-123
-
High Value-Added Business Angels at post-investment stages: Key predictors
International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 35, Núm. 8, pp. 949-968
-
Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 9-26