Publicaciones (56) Publicaciones de IRATI AGIRREAZKUENAGA ONAINDIA

2022

  1. Are Students with Disabilities at the Faculty of Communication Ready to Work in the Media Industry? The Case of the University of the Basque Country

    Rethinking Digital Native Communicators Training (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 111-118

  2. El fomento de las competencias transversalesen la enseñanza del ciberperiodismo:: perspectivas innovadoras para el trabajo cooperativoy el compromiso social

    Desarrollando competencias educativas en la Educación Superior (Fragua), pp. 271-284

  3. Euskararen marka: marketinetik hizkuntza plangintzara

    Bat: Soziolinguistika aldizkaria, Núm. 122, pp. 39-73

  4. Pandemia y comunicación en las organizaciones: crisis, adaptación y nuevas tácticas

    Mediatika: cuadernos de medios de comunicación, Núm. 19, pp. 25-40

  5. The Gender Gap in Journalism. Characteristics and Perception

    Área abierta, Vol. 22, Núm. 2, pp. 173-183

  6. Zeharkako Konpetentzien (ZK) prestakuntza, sareko kazetaritza jasangarriko proiektuen bidez

    Mediatika: cuadernos de medios de comunicación, Núm. 19, pp. 59-78

2021

  1. El periodismo orientado al futuro: educar en los Objetivos de Desarrollo Sostenible

    Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Universidad de Sevilla), pp. 378-379

  2. Erakundeen komunikazio publikoaren egokitzapena pandemiaren lehen hilabeteetan

    Bat: Soziolinguistika aldizkaria, Núm. 121, pp. 193-205

  3. Euskal kultura 2021 (IV)

    Jakin, Núm. 247, pp. 69-76

  4. Online journalism education in the hybrid media system: teaching innovation projects (UPV/EHU)

    Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua

  5. The transmedia narrative: production and expansion processesof local content

    News, networks and users in the Hybrid Media system: report : Newsnet Seminar (Bilbao, November 10th, 2020)

2020

  1. Abp, iah y ods como estrategias de innovación de la enseñanza-aprendizaje del ciberperiodismo: Experienciasen la upv/ehu

    Unidos por la comunicación: Libro de Actas del Congreso Internacional Latina de Comunicación Social 2020

  2. Comments, what for? User participation and quality of the debate in four European newspapers political J-blogs

    Media Watch, Vol. 11, Núm. 2, pp. 247-262

  3. Etiquetar el feminismo. Análisis de los cibermedios iberoamericanos

    Cuadernos.Info, Núm. 46, pp. 47-65

  4. Hacia una mayor participación de la audiencia: experiencias transmedia para jóvenes

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 26, pp. 1445-1454

  5. The politics and poetics of migrant narratives

    European Journal of Cultural Studies, Vol. 23, Núm. 5, pp. 679-697

  6. Transmedia apps designed for young audiences: their implications and use in the context of public service media

    Active audiences: empowering citizens' discourse in the hybrid media system (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 117-129

2019

  1. Digital news start-ups in Spain: symbolic and social capital as drivers of success

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Núm. 25, pp. 393-409