Artes y Humanidades
Campo de conocimiento
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Zaragoza (172)
2024
-
Ancient Plasmodium genomes shed light on the history of human malaria
Nature, Vol. 631, Núm. 8019, pp. 125-133
-
Changes in pollen and small mammal spectrum compositions and in human-landscape relationships during the last 40,000 years of the Pleistocene in El Mirón Cave, Cantabrian Spain
Quaternary International
-
Educación física emocional: incidencia de un programa sobre el bienestar subjetivo de alumnado universitario
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 61, pp. 685-694
-
Efecto de un programa de educación física emocional sobre la inteligencia emocional de futuros docentes
Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 9-20
-
Estructura tumular de La Llana de Hereña (Álava, País Vasco): ¿Antrópica o natural?
Congreso Geológico de España (11º. Ávila. 2024)
-
Optimal Methodology for Addressing the Social Impact Component within Project Proposals and Curriculum Vitae
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 58-74
-
Sociopolitical consequences of COVID-19 in the Americas, Europe, and Asia: A multilevel, multicountry investigation of risk perceptions and support for antidemocratic practices
Political Psychology, Vol. 45, Núm. 2, pp. 407-433
-
The land of the last hunter-gatherer groups in the Ebro basin: Forgers of their own destiny
Journal of Anthropological Archaeology, Vol. 76
2023
-
A commentary of factors related to player availability and its influence on performance in elite team sports
Frontiers in Sports and Active Living, Vol. 4
-
Combatir la brecha digital de los mayores con prácticas educativas intergeneracionales
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
-
Emotion Regulation Strategies in Educational, Work and Sport Contexts: An Approach in Five Countries
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 19
-
Explorando paisajes mineros prehistóricos: Estrategias de prospección para la documentación de las explotaciones de sílex de La Leandra (La Muela, Zaragoza)
Munibe Antropologia - Arkeologia, Núm. 74, pp. 55-72
-
Nature-Human-River Relationships at the Ebro River and its Delta (Spain)
River culture: life as a dance to the rhythm of the waters, pp. 745-782
-
PTSD (Posttraumatic Stress Disorder) in Teachers: A Mini Meta-Analysis during COVID-19
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 3
-
Post-Traumatic Stress in Children and Adolescents during the COVID-19 Pandemic: A Meta-Analysis and Intervention Approaches to Ensure Mental Health and Well-Being
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 6
-
Presentación a la sección sobre docencia en economía
REC Revista de economía crítica, Núm. 35, pp. 143-143
-
Prevalence of Burnout among Teachers during the COVID-19 Pandemic: A Meta-Analysis
International journal of environmental research and public health, Vol. 20, Núm. 6
-
Recuperación del transporte de sedimento tras el derribo de una presa
Jornadas de Morfodinámica Fluvial y Observatorio de Sedimentos en Ríos (1. 2023. Zaragoza): Libro de resúmenes
-
Reply to Ben-Dor and Barkai: A low Zn isotope ratio is not equal to a low Zn content
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
-
Social movements and collective behavior: an integration of meta-analysis and systematic review of social psychology studies
Frontiers in Psychology, Vol. 14