Publicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Deusto (51)

2023

  1. A seed towards a sustainable food system in healthcare institutions: the case of the Basque Country

    Regional Studies, Regional Science, Vol. 10, Núm. 1, pp. 273-293

  2. Información para la sostenibilidad en el ámbito de la educación superior

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 143, pp. 62-63

  3. La contabilidad social: ampliando los límites de la contabilidad tradicional

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 143, pp. 55-57

  4. Social value in the orange economy: social accounting applied to museums

    Museum Management and Curatorship, Vol. 38, Núm. 3, pp. 231-253

  5. Sustainability Strategies by Oil and Gas Companies, Contribution to the SDGs and Local Innovation Ecosystems

    Energies, Vol. 16, Núm. 6

2022

  1. Editorial: Emotional and social value of organizations

    Frontiers in Psychology

  2. La medición del valor emocional en el marco de la Stakeholder Accounting

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  3. Monetizing social value in sports clubs

    Sport, Business and Management: An International Journal

  4. The Cooperative Difference in the Management Styles and Objectives: Phantom Effect of Credit Cooperative

    Contemporary Trends in European Cooperative Banking: Sustainability, Governance, Digital Transformation, and Health Crisis Response (Springer International Publishing), pp. 143-164

  5. Ética en la investigación: problemas, criterios y autocontrol

    Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso EBEN España: libro de actas

2020

  1. Eficiencia social en las cajas de ahorro españolas transformadas en bancos

    El trimestre económico, Núm. 347, pp. 759-787

  2. Social Accounting and Business Legitimacy

    Handbook of Business Legitimacy: Responsibility, Ethics and Society (Springer International Publishing), pp. 967-981