Argitalpenak (49) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2021

  1. Interpretación cognitiva y emocional sobre el EEES del alumnado del Grado de Educación Primaria de la facultad de educación de la UPV/EHU

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 2, pp. 307-326

  2. A new look at early exposure to the flavors of the available vegetables as foundational mechanism of vegetable consumption habits and recipes of vegetables-based dishes

    Critical Reviews in Food Science and Nutrition, Vol. 61, Núm. 5, pp. 855-866

  3. A systematic review of research on augmentative and alternative communication interventions for children aged 6–10 in the last decade

    Language, Speech, and Hearing Services in Schools, Vol. 52, Núm. 3, pp. 899-916

  4. Adaptación 0-3

    Infancia: educar de 0 a 6 años, Núm. 190, pp. 20-25

  5. Adolescent Life Satisfaction Explained by Social Support, Emotion Regulation, and Resilience

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  6. Aportaciones de la Psicoterapia Integrativa al estudio y comprensión del desarrollo humano

    Revista de psicoterapia, Vol. 32, Núm. 118, pp. 7-24

  7. Assessing the curriculum and profile of pedagogical professionals for new employment opportunities

    Higher Education Pedagogies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 228-246

  8. Autogenic Training Improves the Subjective Perception of Physical and Psychological Health and of Interpersonal Relational Abilities: An Electronic Field Survey During the COVID-19 Crisis in Spain

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  9. Bertso-eskolak, nerabezaroan hezteko espazio gisa

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 117, pp. 75-90

  10. Capacidad predictiva del apoyo social percibido sobre el bienestar subjetivo del alumnado de Educación Secundaria

    Revista de Psicología y Educación, Vol. 16, Núm. 1, pp. 31-43

  11. Effects of a home-based exercise program on mental health for caregivers of relatives with dementia: A randomized controlled trial

    International Psychogeriatrics, Vol. 33, Núm. 4, pp. 359-372

  12. Emotional intelligence and family characteristics: A pilot study in the Basque Country

    Current Psychology, Vol. 40, Núm. 10, pp. 5087-5093

  13. Estado emocional del profesorado de colegios y universidades en el norte de España ante la COVID-19

    Revista espanola de salud publica, Vol. 95

  14. Estudio de los espacios profesionales actuales de la Pedagogía: La voz del alumnado y de los profesionales

    Teoría de la educación, Vol. 33, Núm. 2, pp. 195-215

  15. Evaluation and treatment of aphasia in Basque bilingual speakers: Analysis of the current situation in the Basque Country

    Gaceta Medica de Bilbao, Vol. 118, Núm. 2, pp. 81-90

  16. Exploring the social and emotional representations used by students from the University of the Basque Country to face the first outbreak of COVID-19 pandemic

    Health education research, Vol. 36, Núm. 2, pp. 159-169

  17. Factors related to compliance with the COVID-19 health regulations among young people

    WORLD JOURNAL OF PSYCHIATRY, Vol. 11, Núm. 12, pp. 1247-1258

  18. Forgiveness in the context of divorce: a cross-cultural measurement invariance study via multiple-group factor analysis (Cfa) across Chile and Spain

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 16

  19. Formación y desarrollo profesional docente en función del grado de eficacia escolar

    Revista de educación, Núm. 393, pp. 155-180

  20. Hizkuntzalaritza klinikoko lehen jardunaldia: nora eta nola

    Lapurdum: euskal ikerketen aldizkaria, Núm. 22