MIREN NEKANE
BALLUERKA LASA
UNIBERTSITATEKO KATEDRADUNA
MIREN NEKANE BALLUERKA LASA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (12)
2016
-
Teachers’ knowledge of ADHD: relevance of training and individual perceptions
Revista de psicodidáctica, Vol. 21, Núm. 2, pp. 205-226
2015
-
Los maestros ante el trastorno por déficit de atención con hiperactividad:: Conocimiento sobre el trastorno y su relación con diversas variables formativas y autoperceptivas
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
2014
-
Development and Validation of a Questionnaire (the IRA-AGHN) to Assess Teachers� Knowledge of Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Anales de psicología, Vol. 30, Núm. 3, pp. 1035-1043
-
Measuring Teachers' Knowledge of Attention Deficit Hyperactivity Disorder: The MAE-TDAH Questionnaire
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 17, pp. 1-10
2013
-
Review of Tools Used for Assessing Teachers’ Level of Knowledge with Regards Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)
Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Children and Adolescents (Intechopen), pp. 151-177
2012
-
CONTENT VALIDITY OF A QUESTIONNAIRE THAT ASSESS THE LEVEL OF KNOWLEDGE THAT TEACHERS HAVE REGARDING THE ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
Evaluation of the Level of Knowledge of Infant and Primary School Teachers with Respect to the Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD): Content Validity of a Newly Created Questionnaire
Contemporary Trends in ADHD Research (INTECH), pp. 127-152
2011
-
Fobia soziala
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 23, Núm. 2, pp. 139-153
-
Nortasun antisozialaren nahastetik psikopatiara, Tony King-en kasuaren bidez
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 78, pp. 51-75
-
Nortasunaren nahasteen etiologia eta tratamendua
Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
2010
-
Nortasun nartzisistaren nahastea eta Salvador Dalí
Gogoa: Euskal Herriko Unibersitateko hizkuntza, ezagutza, komunikazio eta ekintzari buruzko aldizkaria, Vol. 10, Núm. 1, pp. 87-114
2009
-
Evaluación de la atención sostenida de niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad
Revista de psicodidáctica, Vol. 14, Núm. 1, pp. 13-27