Publications dans lesquelles il/elle collabore avec GARBIÑE BEREZIARTUA ETXEBERRIA (26)

2021

  1. Dragon Ball on the Basque public TV: influence on viewers’ language attitudes and practices

    Journal of Multilingual and Multicultural Development

  2. Basque informal talk increasingly restricted to men: The role of gender in the form of address hika

    Journal of Language and Linguistic Studies, Vol. 17, Núm. 1, pp. 360-376

  3. El futuro profesorado escolar y el inglés: El reto de la motivación

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 1, pp. 319-337

  4. Hizkuntza-tratamenduak Dragoi Bolan: hierarkia, gaiztotasuna eta etsaitasuna

    Fontes linguae vasconum: Studia et documenta, Año 53, Núm. 132, pp. 319-348

2020

  1. Didactic proposal for a first approach to the writing of the scientifics papers in Basque

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 33, Núm. 2, pp. 26-47

  2. Euskal hiztun natiboak, ez-natiboak eta hitanoa

    Fontes Linguae Vasconum 50 urte: ekarpen berriak euskararen ikerketari = nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca (Gobierno de Navarra), pp. 127-140

  3. Euskara Eremu Zientifikoan: Giza eta gizarte zientziei buruzko aldizkarietako laburpenen azterketa kuantitatiboa (2010-2019)

    Fontes linguae vasconum: Studia et documenta, Año 52, Núm. 129, pp. 141-178

  4. Euskarazko alfabetatze akademikoa helburu: irakaskuntza sistematizatzeko urratsak

    El Guiniguada, Núm. 29, pp. 148-163

  5. Laburpen zientifikoen izaera diskurtsiboa: Ikastorratza aldizkariaren azterketa.

    Ikastorratza, e-Revista de didáctica, Núm. 25

  6. Transmisioaren eragina hitanoaren osasunean: Azpeitiko hiru belaunaldiren azterketa

    Eibartik Zuberoara euskalkietan barrena: Koldo Zuazori gorazarre (Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea), pp. 545-564

  7. «Ez da mattetzen erakutsi». Azpeitia, hitanoa eta generoen arteko arrakala

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 115, pp. 117-143

2019

  1. How Multilingualism and Sociolinguistic Environment Influence Rear-Burden Usage in Basque: A Study on Bilingual and Trilingual University Students

    Multilingual Education (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 145-162

  2. Ikaskuntza metodologia aktiboak: Donostiako lehen hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat

    Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 31, Núm. 2, pp. 109-132

2018

  1. Erabileraren gakoak egoera informaletan ea gazteen artean: hitanoa Azpeitiko gazteen artean

    Hermes: pentsamendu eta historia aldizkaria = revista de pensamiento e historia, Núm. 60, pp. 24-28

  2. GIBa duten pertsonen kolektiboa eta komunikabideak: gaitasun mediatikoaren bidezko esku-hartze proposamena eta praktika egokiak

    Zerbitzuan: Gizarte zerbitzuetarako aldizkaria = Revista de servicios sociales, Núm. 66, pp. 33-47

  3. Hitanoari begira soziolinguistikatik: erabilera eta funtzioak

    Hizkuntzak, Ondarea eta Identitateak. Hezkuntza ikuspegia (Delta Publicaciones), pp. 65-76