Argitalpenak (19) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. Aprender en la Universidad: aportaciones y reflexiones para una formación del profesorado desde las Artes Visuales

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 38, Núm. 99, pp. 103-118

  2. Creating a Mark of Reference About the Use of Positioning Technology in Preschool-Aged Children Based on a Systematic Review

    Journal of Research in Childhood Education

  3. Description of the Collective Behavior in Competition of Young Soccer Players Under-16 (U-16), Under-17 (U-17), Under-19 (U-19), and Under-23 (U-23), Considering the Areas of the Pitch and Phases of the Game

    Journal of Strength and Conditioning Research, Vol. 38, Núm. 4, pp. 714-723

  4. Differential ratings of perceived exertion to quantify weekly and sessional internal load in basketball: an exploratory team-based case series

    Montenegrin Journal of Sports Science and Medicine, Vol. 20, Núm. 1, pp. 75-80

  5. Efecto de un programa de educación física emocional sobre la inteligencia emocional de futuros docentes

    Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 9-20

  6. Effect of an active break intervention on attention, concentration, academic performance, and self-concept in compulsory secondary education

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 14, Núm. 3, pp. 447-462

  7. Effects of Early-Childhood-Based Interventions Influencing Bones: A Systematic Review

    Journal of Functional Morphology and Kinesiology, Vol. 9, Núm. 1

  8. Improving diet through a recommendation system using physical activity data and healthy diet indexes of female futsal players

    Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part P: Journal of Sports Engineering and Technology

  9. International consensus statement on the design, delivery and evaluation of sport-based interventions aimed at promoting social, psychological and physical well-being in prison

    BMJ Open, Vol. 14, Núm. 1

  10. Juggling Academic Practice and Care: Collaborative Autoethnography within a Basque University Research Group

    Qualitative Report, Vol. 29, Núm. 4, pp. 968-985

  11. La influencia de los materiales y las técnicas artísticas en el proceso de creación: revisión de paradigmas arteterapéuticos

    Arteterapia: papeles de arteterapia y educación artística para la inclusión social, Núm. 19

  12. La subversión simbólica del imaginario publicitario: una intervención coeducativa desde el mitoanálisis a la deconstrucción artística feminista

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 38, Núm. 99, pp. 79-102

  13. Reconsidering educational ethnography and the field notebook: a contribution from inclusive ethics

    International Journal of Qualitative Studies in Education

  14. Sintonías y tensiones en la colaboración desde la relación pedagógica en el contexto Universidad-Sociedad

    Tercio creciente, Núm. 25, pp. 279-295

  15. The representation of sustainability among university teachers: knowing the present to change the future

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 2, pp. 319-337

  16. Trans narratives on school experiences—This is how we feel

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  17. Validity and reliability of an eight antennae ultra-wideband local positioning system to measure performance in an indoor environment

    Sports Biomechanics, Vol. 23, Núm. 2, pp. 145-155

  18. Young women’s leisure time physical activity determinants: a mixed methods approach

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  19. ¡Salimos a la plaza!, difundiendo al mundo lo aprendido y experimentado en materia de género desde el aula de primaria

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 787-796