Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
Centro
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Zaragoza (34)
2024
-
Efecto de un programa de educación física emocional sobre la inteligencia emocional de futuros docentes
Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 9-20
-
Optimal Methodology for Addressing the Social Impact Component within Project Proposals and Curriculum Vitae
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 58-74
2023
-
Combatir la brecha digital de los mayores con prácticas educativas intergeneracionales
Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro
2021
-
Evolución de la investigación en Educación Patrimonial: aristas geográficas, legislativas, físicas y virtuales
Enseñanza de las ciencias sociales para una ciudadanía democrática: Estudios en homenaje al profesor Ramón López Facal (Octaedro), pp. 225-239
-
Media and information literacy: a measurement instrument for adolescents
Educational Review, Vol. 73, Núm. 4, pp. 487-502
-
Scaling of sensory information in large neural populations shows signatures of information-limiting correlations
Nature Communications, Vol. 12, Núm. 1
2020
-
Quantifying affordances through information theory
Proceedings of the 2019 Conference on Artificial Life: How Can Artificial Life Help Solve Societal Challenges, ALIFE 2019
-
Relationship of weather types on the seasonal and spatial variability of rainfall, runoff, and sediment yield in the western Mediterranean basin
Atmosphere, Vol. 11, Núm. 6
-
Towards modelling social habits: An organismically inspired evolutionary robotics approach
Proceedings of the 2019 Conference on Artificial Life: How Can Artificial Life Help Solve Societal Challenges, ALIFE 2019
-
Virtual environments and augmented reality applied to heritage education. An evaluative study
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7
2019
-
Augmented reality in heritage apps: Current trends in Europe
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 13
-
El patrimonio aumentado. 8 apps de Realidad Aumentada para la enseñanza-aprendizaje del patrimonio
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 33, Núm. 94, pp. 43-62
-
Spatial variability of the relationships of runoff and sediment yield with weather types throughout the Mediterranean basin
Journal of Hydrology, Vol. 571, pp. 390-405
-
Towards modelling social habits: an organismically inspired evolutionary robotics approach
ALIFE 2019: THE 2019 CONFERENCE ON ARTIFICIAL LIFE
2018
-
Educación patrimonial y TIC en España: marco normativo, variables estructurantes y programas referentes
Arbor: Ciencia, pensamiento y cultura, Vol. 194, Núm. 788
2017
-
Hydrological signatures based on event runoff coefficients in rural catchments of the iberian peninsula
Soil Sciences, Vol. 185, Núm. 5
-
Psicología positiva contemplativa: Integrando mindfulness en la psicología positiva
Papeles del psicólogo, Vol. 38, Núm. 1, pp. 12-18
2016
-
El aprendizaje de la ciudadanía a lo largo de la vida: a un estudio narrativo desde historias de vid
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 28, pp. 189-201
-
Extended neural metastability in an embodied model of sensorimotor coupling
Frontiers in Systems Neuroscience, Vol. 10, Núm. SEP
2015
-
Arqueología y tecnologías digitales en Educación Patrimonial
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 83-102