Publicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Zaragoza (34)

2024

  1. Efecto de un programa de educación física emocional sobre la inteligencia emocional de futuros docentes

    Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 9-20

  2. Optimal Methodology for Addressing the Social Impact Component within Project Proposals and Curriculum Vitae

    RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 58-74

2023

  1. Combatir la brecha digital de los mayores con prácticas educativas intergeneracionales

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

2021

  1. Evolución de la investigación en Educación Patrimonial: aristas geográficas, legislativas, físicas y virtuales

    Enseñanza de las ciencias sociales para una ciudadanía democrática: Estudios en homenaje al profesor Ramón López Facal (Octaedro), pp. 225-239

  2. Media and information literacy: a measurement instrument for adolescents

    Educational Review, Vol. 73, Núm. 4, pp. 487-502

  3. Scaling of sensory information in large neural populations shows signatures of information-limiting correlations

    Nature Communications, Vol. 12, Núm. 1

2020

  1. Quantifying affordances through information theory

    Proceedings of the 2019 Conference on Artificial Life: How Can Artificial Life Help Solve Societal Challenges, ALIFE 2019

  2. Relationship of weather types on the seasonal and spatial variability of rainfall, runoff, and sediment yield in the western Mediterranean basin

    Atmosphere, Vol. 11, Núm. 6

  3. Towards modelling social habits: An organismically inspired evolutionary robotics approach

    Proceedings of the 2019 Conference on Artificial Life: How Can Artificial Life Help Solve Societal Challenges, ALIFE 2019

  4. Virtual environments and augmented reality applied to heritage education. An evaluative study

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7

2019

  1. Augmented reality in heritage apps: Current trends in Europe

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 13

  2. El patrimonio aumentado. 8 apps de Realidad Aumentada para la enseñanza-aprendizaje del patrimonio

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 33, Núm. 94, pp. 43-62

  3. Spatial variability of the relationships of runoff and sediment yield with weather types throughout the Mediterranean basin

    Journal of Hydrology, Vol. 571, pp. 390-405

  4. Towards modelling social habits: an organismically inspired evolutionary robotics approach

    ALIFE 2019: THE 2019 CONFERENCE ON ARTIFICIAL LIFE

2016

  1. El aprendizaje de la ciudadanía a lo largo de la vida: a un estudio narrativo desde historias de vid

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 28, pp. 189-201

  2. Extended neural metastability in an embodied model of sensorimotor coupling

    Frontiers in Systems Neuroscience, Vol. 10, Núm. SEP

2015

  1. Arqueología y tecnologías digitales en Educación Patrimonial

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 83-102