Artículos (40) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A comparison of antecedents of satisfaction in city break traveling

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 71-82

  2. An innovative approach to stakeholder theory: Application in Spanish transnational corporations

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 17, Núm. 55, pp. 1007-1020

  3. Análisis del modelo de internacionalización en China de los fabricantes europeos de automóviles

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 3064, pp. 45-57

  4. Attitudes and reactions of Galician (Spanish) consumers towards the purchase of products from other regions

    Global Business and Economics Review, Vol. 17, Núm. 2, pp. 131-150

  5. Benchmarking urban competitiveness in Europe to attract investment

    Cities, Vol. 48, pp. 76-85

  6. Consumer ethnocentrism and consumer animosity: Antecedents and consequences

    International Journal of Emerging Markets, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88

  7. Countercyclical capital buffers: credit-to-GDP ratio versus credit growth

    Applied Economics Letters, Vol. 22, Núm. 5, pp. 385-390

  8. Country risk index and sovereign ratings: Do they foresee financial crises?

    Journal of Risk Model Validation, Vol. 9, Núm. 1, pp. 33-55

  9. Crise financeira, racionamento de crédito e relação bancária das PMEs Espanholas

    Cuadernos de Administracion, Vol. 28, Núm. 50, pp. 39-59

  10. Desarrollo de nuevas ideas de negocio mediante el aprendizaje activo

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 1, pp. 790-805

  11. Determining factors in the effectiveness of executive coaching as a management development tool

    Management Decision, Vol. 53, Núm. 8, pp. 1677-1697

  12. Does rating shopping exist in spanish securitization issues?

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 15, Núm. 1, pp. 119-144

  13. El valor del "city branding" en la competitividad urbana: el caso de Bilbao

    Boletín de estudios económicos, Vol. 70, Núm. 215, pp. 255-280

  14. El “debate universitario” en la práctica de la asignatura Gestión de Empresas II del grado de Relaciones Laborales y Recursos Humanos de la Universidad del Pais Vasco

    Trabajo: Revista iberoamericana de relaciones laborales, Núm. 33, pp. 45-71

  15. Emotions and salesperson propensity to leave: The effects of emotional intelligence and resilience

    Industrial Marketing Management, Vol. 44, pp. 142-153

  16. Factors affecting the attitude of tourism-destination local authorities towards sustainable planning tools in a networking context: the Balearic Sustainability Network

    Journal of Sustainable Tourism, Vol. 23, Núm. 2, pp. 207-233

  17. Familiaren kapital sozialaren eta berrikuntzaren azterketa: «Familiaren efektua» kapital sozialean

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 92, pp. 27-39

  18. Fiscal policies in the European union during the crisis

    Panoeconomicus, Vol. 62, pp. 131-155

  19. Foreign direct investment and the business cycle: New insights after the great recession

    Prague Economic Papers, Vol. 24, Núm. 2, pp. 136-153

  20. From the Triple Helix model to the Global Open Innovation model: A case study based on international cooperation for innovation in Dominican Republic

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 35, pp. 71-92