Publications (39) Publications in which a researcher has participated

2017

  1. An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective

    Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169

  2. Anillos verdes: algunas experiencias europeas

    BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60

  3. Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil

    International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116

  4. Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741

  5. Comunicación social para el desarrollo humano

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25

  6. Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region

    Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367

  7. Economic crisis and convergence in the Eurozone countries

    Panoeconomicus, Vol. 64, Núm. 2Special Issue, pp. 223-244

  8. El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40

  9. El papel del CSIC en el grado de apertura de la estrategia de innovación de las empresas españolas

    Revista española de documentación científica, Vol. 40, Núm. 1

  10. Factores relevantes para un cambio socio-laboral eficaz en la empresa: Estudio DELPHI

    Documentación Laboral, Núm. 109, pp. 257-273

  11. Family involvement in top management team: Impact on relationships between internal social capital and innovation

    Journal of Management and Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 136-162

  12. Gender issues related to choosing the successor in the family business

    European Journal of Family Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 54-64

  13. Hacia una nueva teoría de firma orientada al bien común

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 41-62

  14. High Value-Added Business Angels at post-investment stages: Key predictors

    International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 35, Núm. 8, pp. 949-968

  15. Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan

    Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 9-26

  16. Impression Management Tactics and Performance Ratings: A Moderated-Mediation Framework

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 19-34

  17. Internal versus external executive coaching

    Coaching, Vol. 10, Núm. 2, pp. 140-156

  18. International Demand For Spanish University Education: an analysis in the context of the European Higher Education Area

    European Journal of Education, Vol. 52, Núm. 1, pp. 104-117

  19. Is executive coaching more effective than other management training and development methods?

    Management Decision, Vol. 55, Núm. 10, pp. 2149-2162

  20. Is it desirable, necessary and possible to perform research using case studies?

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 17, Núm. 1, pp. 147-171