Instituto
Instituto de Economía Aplicada a la Empresa
Publicaciones (39) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
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An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective
Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169
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Anillos verdes: algunas experiencias europeas
BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60
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Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil
International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116
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Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741
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Comunicación social para el desarrollo humano
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25
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Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region
Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367
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Economic crisis and convergence in the Eurozone countries
Panoeconomicus, Vol. 64, Núm. 2Special Issue, pp. 223-244
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El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40
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El papel del CSIC en el grado de apertura de la estrategia de innovación de las empresas españolas
Revista española de documentación científica, Vol. 40, Núm. 1
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Factores relevantes para un cambio socio-laboral eficaz en la empresa: Estudio DELPHI
Documentación Laboral, Núm. 109, pp. 257-273
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Family involvement in top management team: Impact on relationships between internal social capital and innovation
Journal of Management and Organization, Vol. 23, Núm. 1, pp. 136-162
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Gender issues related to choosing the successor in the family business
European Journal of Family Business, Vol. 7, Núm. 1, pp. 54-64
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Hacia una nueva teoría de firma orientada al bien común
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 41-62
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High Value-Added Business Angels at post-investment stages: Key predictors
International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 35, Núm. 8, pp. 949-968
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Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 9-26
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Impression Management Tactics and Performance Ratings: A Moderated-Mediation Framework
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 19-34
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Internal versus external executive coaching
Coaching, Vol. 10, Núm. 2, pp. 140-156
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International Demand For Spanish University Education: an analysis in the context of the European Higher Education Area
European Journal of Education, Vol. 52, Núm. 1, pp. 104-117
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Is executive coaching more effective than other management training and development methods?
Management Decision, Vol. 55, Núm. 10, pp. 2149-2162
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Is it desirable, necessary and possible to perform research using case studies?
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 17, Núm. 1, pp. 147-171