Saila: Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea

E-maila: paula.pineda@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Medición y evaluación de las relaciones públicas en un contexto online. Uso y percepciones de la medición y evaluación en redes sociales en las grandes corporaciones en España 2022. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Antonio Castillo Esparcia, Dr/a. Juan Carlos de Miguel Bustos.

Paula Pineda-Martínez Gizarte Komunikazioan Cum Laude Doktorea da Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU). Bertoko Ikus-entzunezko Komunikazio eta Publizitate Sailean dabil irakasle atxiki, non Komunikazio Estrategikoaren eta Harreman Publikoen arloko irakasgaiak ematen ditu. Bere ikerketa-lana komunikazio estrategikoan, erantzukizun sozial korporatiboan eta publikoekiko elkarrizketan oinarritzen da. Estatuko eta nazioarteko finantzaketa izan duten hainbat ikerketa proiektutako kide izan da, besteak beste, EU Kids Online ikerketa sare europarrean (https://www.ehu.eus/es/web/eukidsonline).