OIHANA
LEONET SIESO
PROFESORADO ADJUNTO
Publicaciones (49) Publicaciones de OIHANA LEONET SIESO
2024
-
Roadmap on multivalent batteries
JPhys Energy, Vol. 6, Núm. 3
-
Shifting the perception of languages and their status through the use of pedagogical translanguaging as a tool to increase language awareness
Language, Culture and Curriculum, Vol. 37, Núm. 3, pp. 363-384
-
The case of a pedagogical translanguaging intervention in a trilingual primary school: the students’ voice
International Journal of Multilingualism, Vol. 21, Núm. 4, pp. 2112-2130
-
Young bilingual students' use of metacognitive strategies to overcome comprehension difficulties when reading in the foreign language
Literacy
2023
-
A practical perspective on the potential of rechargeable Mg batteries
Energy and Environmental Science
-
Challenges and Opportunities for Large-Scale Electrode Processing for Sodium-Ion and Lithium-Ion Battery
Batteries and Supercaps, Vol. 6, Núm. 11
-
El desarrollo de la identidad latina en el País Vasco
Innovación educativa y diversidad: el rol del capital etnocultural como eje del cambio (Graó)
-
El rol de la ciudadanía en un mundo diverso: estrategias de inclusión e innovación socioeducativa
coord.
Graó
-
Electrochemical investigation of the ageing of a 400 Wh/kg Li-S pouch-cell
Electrochimica Acta, Vol. 464
-
Methodology for the characterization and understanding of longitudinal wrinkling during calendering of lithium-ion and sodium-ion battery electrodes
Procedia CIRP
2022
-
Developing cognate awareness through pedagogical translanguaging
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 25, Núm. 8, pp. 2759-2773
-
Educando en el siglo XXI: El rol de la innovación y de las nuevas tecnologías en los procesos de aprendizaje
coord.
Graó
-
Gidatutako unibertsitate debatea Gizarte Hezkuntzako graduan: hizkuntza-ukipena eztabaidagai
Innovación educativa en Educación Superior (Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea), pp. 18-27
-
Hizkuntzak irabazteko estrategiak testuinguru eleaniztunetan: unibertsitate ikasleen iritzien analisi tematikoa
Gazte eleaniztunak: mintzalari eta mintzagai (Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea), pp. 209-224
-
The study of language learning in multilingual education: students’ perceptions of their language learning experience in Basque, Spanish and English
International Journal of Multilingualism, Vol. 19, Núm. 1, pp. 124-141
-
Translanguaging praktikekiko jarrerak euskal gazteen artean
Gazte eleaniztunak: mintzalari eta mintzagai (Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea), pp. 189-208
-
Understanding of Crucial Factors for Improving the Energy Density of Lithium-Sulfur Pouch Cells
Frontiers in Chemistry, Vol. 10
-
VirtuLApp: una herramienta digital para aulas multilingües para incorporar lenguas minoritarias y visibilizar al alumnado mingrante
Educando en el siglo XXI: El rol de la innovación y de las nuevas tecnologías en los procesos de aprendizaje (Graó), pp. 45-56
2021
-
AZ31 Magnesium Alloy Foils as Thin Anodes for Rechargeable Magnesium Batteries
ChemSusChem, Vol. 14, Núm. 21, pp. 4690-4696
-
El proyecto OER TOWN: la gamificación en apps para fomentar la inclusión
Innovación educativa y transformación social (Graó), pp. 213-225