MIREN NEKANE BALLUERKA LASA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (19)

2020

  1. Team Emotional Intelligence in Working Contexts: Development and Validation of the Team-Trait Meta Mood Scale (T-TMMS)

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  2. The emotional divergent–convergent thinking program, EDICOP: design, implementation, and results

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1051-1064

2017

  1. Reducing Anxiety and Improving Academic Performance Through a Biofeedback Relaxation Training Program

    Applied Psychophysiology Biofeedback, Vol. 42, Núm. 3, pp. 193-202

2015

  1. A Shortened Spanish Version of the Emotional Creativity Inventory (the ECI-S)

    Creativity Research Journal

  2. Assessing interactions between cognition, emotion, and motivation in creativity: The construction and validation of EDICOS

    Thinking Skills and Creativity, Vol. 17, pp. 45-58

  3. Diseño, implementación y evaluación del “programa de regulación afectiva mediante el biofeedback”

    Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development

  4. Fenomeno emozionalen eta sormenaren arteko erlazioak oinarrizko psikologiaren ikuspegitik

    Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-34

  5. Sentir, pensar y crear: Efectos de un programa basado en la creatividad emocional

    Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development

2013

  1. Emotional intelligence and depressed mood in adolescence: a multilevel approach

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 13, Núm. 2, pp. 110-117

  2. Sormenaren lau alderdien berrikuspen teorikoa: prozesua, produktua, pertsona eta testuingurua

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 85, pp. 99-117

2012

  1. Adaptación y validación de la versión en euskara del Emotional Creativity Inventory (ECI) en jóvenes

    La investigación en motivación y emoción [Recurso electrónico]: contribuciones de jóvenes investigadores en formación