GORETI
SOROA MARTINEZ
PROFESORADO AGREGADO
AITOR
ARITZETA GALAN
PROFESORADO AGREGADO
Publicaciones en las que colabora con AITOR ARITZETA GALAN (29)
2024
-
Emakumeak eta alkohol-kontsumoa: estigmaren kalteak
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 128, pp. 45-71
-
Kognitiboki hauskorrak diren pertsonengan narriadura kognitiboa eta dementzia prebenitzeko esku-hartze kognitibo eta sozioemozional baten proposamena: “GOIZ ZAINDU”-tik “CITA GO-ON”-era
Osagaiz: osasun-zientzien aldizkaria, Vol. 8, Núm. 1, pp. 91-101
2023
-
AGHNa duten haurrei bideratutako teknika osagarriak: mindfulness-a, errealitate birtuala eta mindfulness birtuala
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 124, pp. 51-72
-
Basque Adaptation of the Reduced Kentucky Inventory of Mindfulness Skills (KIMS-R)
Mindfulness, Vol. 14, Núm. 12, pp. 3006-3019
-
Kognitiboki hauskorrak diren pertsonengan narriadura kognitiboa eta dementzia prebenitzeko esku-hartze kognitibo eta sozio-emozional baten proposamena: GOIZ ZAINDUtik CITA GO-ONera
Osasun zientziak: V. Ikergazte Nazioarteko Ikerteta Euskaraz. 2023eko maitzaren 17, 18 eta 19 Donostia, Euskal Herria.
2022
-
Emotional Self-Regulation in Primary Education: A Heart Rate-Variability Biofeedback Intervention Programme
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 9
-
Reducing Anxiety and Social Stress in Primary Education: A Breath-Focused Heart Rate Variability Biofeedback Intervention
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16
2021
-
Team Emotional Intelligence: Emotional Processes as a Link Between Managers and Workers
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
“4 URTAROAK”: Mindfulness Birtuala AGHN duten haurretan
Gizarte zientziak eta zuzenbidea: IV. Ikergazte Nazioarteko Ikerteta Euskaraz. 2021eko ekainaren 9, 10 eta 11 Gasteiz, Euskal Herria.
2020
-
Development and validation of the Drivers’ Emotional Intelligence Inventory (EMOVIAL)
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, Vol. 72, pp. 110-116
-
Familia eta hiperaktibitatea elkarrekin biziz: atxikimendua eta heziketa-estiloak
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 114, pp. 81-106
-
Team Emotional Intelligence in Working Contexts: Development and Validation of the Team-Trait Meta Mood Scale (T-TMMS)
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
The emotional divergent–convergent thinking program, EDICOP: design, implementation, and results
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1051-1064
2019
-
Assessment of entrepreneurial orientation in vocational training students: Development of a new scale and relationships with self-efficacy and personal initiative
Frontiers in Psychology, Vol. 10, Núm. MAY
-
Leaving a mark, an animal-assisted intervention programme for children who have been exposed to gender-based violence: A pilot study
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 21
-
Stressful Life Events and Depressive Symptomatology Among Basque Adolescents: The Mediating Role of Attachment Representations
Psychological Reports, Vol. 122, Núm. 3, pp. 789-808
2018
-
Amaren depresioaren eragina seme-alaben garapen psikologikoan
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 105, pp. 5-24
-
Haurren arretaren eta ongizatearen sustatzea biofeedback bidezko esku-hartze programa bat erabiliz
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 30, Núm. 2, pp. 153-175
2017
-
Reducing Anxiety and Improving Academic Performance Through a Biofeedback Relaxation Training Program
Applied Psychophysiology Biofeedback, Vol. 42, Núm. 3, pp. 193-202
2016
-
Adaptation and Validation of the Basque Version of the Emotional Creativity Inventory in Higher Education
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 19