Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2006

  1. Chance and probability: What do they mean to university engineering students?

    International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Vol. 37, Núm. 8, pp. 883-900

  2. Complexity and Fermi surface deformation in compressed lithium

    Physical Review B - Condensed Matter and Materials Physics, Vol. 74, Núm. 17

  3. Dynamical response function of a compressed lithium monolayer

    Surface Science, Vol. 600, Núm. 18, pp. 3856-3859

  4. La introducción de los conceptos relativos al azar y la probabilidad en libros de texto universitarios

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 24, Núm. 2, pp. 241-256

  5. Laser excitation of transverse modes in an atomic waveguide

    Physical Review A - Atomic, Molecular, and Optical Physics, Vol. 74, Núm. 5

  6. Linear optical encoders manufactured by imprint lithography

    Microelectronic Engineering, Vol. 83, Núm. 4-9 SPEC. ISS., pp. 897-901

  7. Matemáticas con Mathematica

    Sigma: revista de matemáticas = matematika aldizkaria, Núm. 28, pp. 61-68

  8. Mathematical e-learning like a new model of learning based on internet and electronic applications

    WSEAS Transactions on Mathematics, Vol. 5, Núm. 7, pp. 918-925

  9. Medium wave Digital Radio Mondiale (DRM) field strength time variation in different reception environments

    IEEE Transactions on Broadcasting, Vol. 52, Núm. 4, pp. 483-491

  10. Pilotar la innovación con equipos humanos de alto rendimiento

    Revista DYNA, Vol. 81, Núm. 6, pp. 6-11

  11. Sub-continental transport mechanisms and pathways during two ozone episodes in northern Spain

    Atmospheric Chemistry and Physics, Vol. 6, Núm. 6, pp. 1469-1484

  12. Utilización de los recursos web para difusión metodológica en la Documentación del Patrimonio

    Akobe: restauración y conservación de bienes culturales = ondasunen artapen eta berriztapena, Núm. 7, pp. 66-68

  13. ¿Cuanto tiempo necesita invertir el alumnado para el aprendizaje de una asignatura?: estimación de los créditos ECTS de una asignatura de primer curso de ingeniería

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Núm. 57, pp. 271-286

  14. ¿Cuánto tiempo dedican los estudiantes al estudio de asignaturas básicas de 1º de ingeniería?

    Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 20, pp. 89-103