Departamento
Matemática Aplicada
Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2006
-
Chance and probability: What do they mean to university engineering students?
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Vol. 37, Núm. 8, pp. 883-900
-
Complexity and Fermi surface deformation in compressed lithium
Physical Review B - Condensed Matter and Materials Physics, Vol. 74, Núm. 17
-
Dynamical response function of a compressed lithium monolayer
Surface Science, Vol. 600, Núm. 18, pp. 3856-3859
-
La introducción de los conceptos relativos al azar y la probabilidad en libros de texto universitarios
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 24, Núm. 2, pp. 241-256
-
Laser excitation of transverse modes in an atomic waveguide
Physical Review A - Atomic, Molecular, and Optical Physics, Vol. 74, Núm. 5
-
Linear optical encoders manufactured by imprint lithography
Microelectronic Engineering, Vol. 83, Núm. 4-9 SPEC. ISS., pp. 897-901
-
Matemáticas con Mathematica
Sigma: revista de matemáticas = matematika aldizkaria, Núm. 28, pp. 61-68
-
Mathematical e-learning like a new model of learning based on internet and electronic applications
WSEAS Transactions on Mathematics, Vol. 5, Núm. 7, pp. 918-925
-
Medium wave Digital Radio Mondiale (DRM) field strength time variation in different reception environments
IEEE Transactions on Broadcasting, Vol. 52, Núm. 4, pp. 483-491
-
Pilotar la innovación con equipos humanos de alto rendimiento
Revista DYNA, Vol. 81, Núm. 6, pp. 6-11
-
Sub-continental transport mechanisms and pathways during two ozone episodes in northern Spain
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol. 6, Núm. 6, pp. 1469-1484
-
Utilización de los recursos web para difusión metodológica en la Documentación del Patrimonio
Akobe: restauración y conservación de bienes culturales = ondasunen artapen eta berriztapena, Núm. 7, pp. 66-68
-
¿Cuanto tiempo necesita invertir el alumnado para el aprendizaje de una asignatura?: estimación de los créditos ECTS de una asignatura de primer curso de ingeniería
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Núm. 57, pp. 271-286
-
¿Cuánto tiempo dedican los estudiantes al estudio de asignaturas básicas de 1º de ingeniería?
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 20, pp. 89-103