Escuela de Ingeniería de Gipuzkoa
Zentrum
Universitat d'Alacant
Alicante, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universitat d'Alacant (10)
2023
-
Microwave-assisted extraction of cellulose nanocrystals from almond (Prunus amygdalus) shell waste
Frontiers in Nutrition, Vol. 9
2019
-
Problem-based structure for a teaching-learning sequence to overcome students' difficulties when learning about atomic spectra
Physical Review Physics Education Research, Vol. 15, Núm. 2
2016
-
Editorial
Polymer Degradation and Stability
-
Identifying student and teacher difficulties in interpreting atomic spectra using a quantum model of emission and absorption of radiation
Physical Review Physics Education Research, Vol. 12, Núm. 1
-
Special Issue: BIOPOL 2015
Polymer International
2013
-
Comparison of lattice-fluid binary parameters for mixtures and block copolymers
Journal of Macromolecular Science, Part B: Physics, Vol. 52, Núm. 1, pp. 65-83
2007
-
Teaching of energy issues: A debate proposal for a global reorientation
Science and Education, Vol. 16, Núm. 1, pp. 43-64
2002
-
Defending constructivism in science education
Science and Education, Vol. 11, Núm. 6, pp. 557-571
2001
-
La enseñanza de la energía en la Educación Secundaria: un análisis crítico
Revista de enseñanza de la física, Vol. 14, Núm. 1, pp. 45-60
1999
-
¿Tiene sentido seguir distinguiendo entre aprendizaje de conceptos, resolución de problemas de lápiz y papel y realización de prácticas de laboratorio?
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 17, Núm. 2, pp. 311-321