Facultad de Educación, Filosofía y Antropología
Centro
Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Valladolid (19)
2024
-
A calibrated scale to measure heritage learning in digital environments. A network analysis approach
Heliyon, Vol. 10, Núm. 21
-
Q-Herilearn: Assessing heritage learning in digital environments. A mixed approach with factor and IRT models
PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 3 March
2021
-
Evolución de la investigación en Educación Patrimonial: aristas geográficas, legislativas, físicas y virtuales
Enseñanza de las ciencias sociales para una ciudadanía democrática: Estudios en homenaje al profesor Ramón López Facal (Octaedro), pp. 225-239
-
Webinars 360: una Experiencia Formativa Trasnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
La educación en red. Realidades diversas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
2020
-
Cultural heritage and methodological approaches-an analysis through initial training of history teachers (Spain-England)
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3, pp. 1-21
-
Relationship of weather types on the seasonal and spatial variability of rainfall, runoff, and sediment yield in the western Mediterranean basin
Atmosphere, Vol. 11, Núm. 6
-
The fanciful optimism of Miguel Sánchez-Mazas. Let us calculate... = Freedom and Justice
Theoria: an international journal for theory, history and foundations of science, Vol. 35, Núm. 3, pp. 255-265
-
Virtual environments and augmented reality applied to heritage education. An evaluative study
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7
-
Webinars 360: una Experiencia Formativa Transnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 2020, pp. 28-50
2019
-
Narrative skill and identification of values and countervalues in cartoons by Primary Education students
Anales de psicología, Vol. 35, Núm. 2, pp. 269-279
2018
-
Educación patrimonial y TIC en España: marco normativo, variables estructurantes y programas referentes
Arbor: ciencia, pensamiento y cultura, Vol. 194, Núm. 788
-
Factores personales y contextuales implicados en la motivación físico- deportiva adolescente: un estudio a partir del modelo de elección de logro
Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 18, Núm. 2, pp. 228-238
-
Identifying potentially marker symptoms of attention-deficit/hyperactivity disorder
PeerJ, Vol. 2018, Núm. 5
-
The influence of television stories on narrative abilities in children
Psicológica: Revista de metodología y psicología experimental, Vol. 39, Núm. 1, pp. 118-141
-
Validity Evidence Based on Internal Structure of Scores of the Emotional Quotient Inventory: Youth Version Short (EQ-i: YV-S) in a Chinese Sample
Journal of Psychoeducational Assessment, Vol. 36, Núm. 6, pp. 576-587
2017
-
Educación Patrimonial Inclusiva en OEPE: un estudio prospectivo
Revista de educación, Núm. 375, pp. 110-135
-
La investigación en Educación Patrimonial. Evolución y estado actual a través del análisis de indicadores de alto impacto
Revista de educación, Núm. 375, pp. 184-214
-
Objetos e museus: biografias, narrativas e vínculos identitários
Midas: museus e estudos interdisciplinares, Núm. 8
2016
-
Análisis transdisciplinar del modelo ferroviario de alta velocidad: el proyecto de Nueva Red Ferroviaria para el País Vasco.
Cuadernos de trabajo Hegoa = Lan Koadernoak = Working papers, Núm. 71, pp. 1-61