
DANIEL
LOSADA IGLESIAS
IRAKASLE TITULARRA
Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza
Zentroa: Filosofía y Antropología
Campusa: Gipuzkoa
Ezagutza arloa: Gizarte Zientziak eta Zientzia Juridikoak
Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza
E-maila: daniel.losada@ehu.eus
Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Políticas educativas sobre la integración de las TIC en los centros escolares de la comunidad autónoma del país vasco gestión del cambio tecnológico y análisis del modelo de formación e innovación 2010. Tesiaren zuzendaria Dr/a. José Miguel Correa Gorospe.
HEZKUNTZAN ADITUA: Hezkuntza Teknologia eta Irakaskuntza Prestakuntza - Eraldaketa pedagogikoarekin konprometitutako profesionala, teknologia digitalen erabilera estrategikoaren eta irakasleen prestakuntza integraleko berrikuntzaren bidez. PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA - Psikodidaktikan doktorea - Psikopedagogiako lizentziatura - Lehen Hezkuntzako maisua IBILBIDE AKADEMIKOA - Didaktika eta Eskola Antolaketa Saileko (UPV/EHU) irakasle titularra, unibertsitateko irakasle gisa 20 urteko esperientzia duena eta Hezkuntza Teknologian eta Irakaskuntza Prestakuntzan oinarritutako graduondoko eta graduondoko irakasgaiak ematen dituena. Nire ikuspegiak metodologia aktiboak eta tresna digitalak biltzen ditu aro digitaleko hezkuntzaren erronkei aurre egiteko. AURRETIKO ESPERIENTZIA PROFESIONALA - Hamarkada bat unibertsitatez kanpoko irakasle gisa euskal hezkuntza-sistemaren sare publikoan, nire ikuspegi pedagogikoa elikatzen duen esperientzia, eta askotariko hezkuntza-testuinguruetako benetako beharrak ulertzen dituena. IRAKASKUNTZA-AZTERKETAK - Aitortutako lau irakaskuntza-bosturteko. - Ondoz ondoko hiru ebaluazio positibo DOCENTIAZen (2004-2020). - Kalifikazio bikaina (100 puntu) azken bi ebaluazioetan, berrikuntza eta curriculum-egokitzapenean bikaintasuna islatuz. IKERKETA ETA ARGITALPENAK - Hezkunkuntzan gailentzen ari diren gaiei buruzko +30 artikulu zientifikoren egilea, Informazio eta Komunikazio Teknologiak Hezkuntzan duen inpaktuari buruzkoa. Nire ikerketek honako hauek aztertzen dituzte: hezkuntza-politikek integrazio teknologikoan duten eragina, inklusioa sustatzeko tresna digitalak (arreta berezia jarriz DUA ereduari) eta adimen artifizialaren erabilera (IA) eta unibertsitateaz kanpoko irakasleek teknologia horren aurrean dituzten jarrerak. - CNEAIk aitortutako bi ikerketa-seiurteko (2008-2020). ARGITALPEN-EKARPENA - "Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa" Aldizkariaren Kontseilu Editorialeko kidea. - Psikodidaktika Aldizkariko Argitalpen Kontseiluko kidea 2010 eta 2014 artean. LIDERGO INSTITUZIONALA - Didaktika eta Eskola Antolaketa Saileko zuzendaria 2013 eta 2017 artean (UPV/EHU). - UPV/EHUko Udako Ikastaroen Fundazioko zuzendariorde akademikoa 2022an.