Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: monike.gezuraga@ehu.eus

Doctor/a por la UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia con la tesis El aprendizaje-servicio (A-S) en la Universidad del Pais Vasco (UPV/EHU) en el camino hacia su institucionalización 2014. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Beatriz Malik Liévano.

Hezkuntzan doktorea (2014 – Sari berezia), Pedagogian lizentziaduna (2001) eta Hezkuntza Bereziko Masterra (2003) Deustuko Unibertsitatean. Didaktika eta Eskola Antolakuntza Saileko irakasle agregatua. Irakaskuntza Gizarte Hezkuntzan ematen du. Txilen eta Argentinan hainbat ikerketa-trebakuntza egonaldi egin ditu. Gainera, hainbat berrikuntza proiektutan parte hartu du eta MINECOren I+G+B eta Erasmus + ikerkuntza-proiektu europarretan ere ikertzaile gisa parte hartu du. Horrez gain, Co-IP eta ikertzaile gisa egindako hainbat ikerketetan parte hartu du, Gizarte Hezkuntza gradua eta gizarte erakundeen arteko lankidetzan, titulazioaren Kontseilu/Behatokiaren bitartez. 2017tik KideON ikerketa talde kontsolidatuaren partaide da. Ikerketa-ildo nagusien artean, zaurgarritasun egoeran dauden pertsonen inklusioa, ikasketa – zerbitzua eta unibertsitate kritikoa daude. CNEAIk aitortutako ikerketa-seiurtekoa du. 2018tik 2022ra Bilboko Hezkuntza Fakultateko Praktika eta GrALen dekanordea izan da. GORAKIDE bereizgarriduna, “adimen desgaitasun duten pertsonekiko konpromisoagatik”, ZERBIKAS Fundazioaren partaidea eta Bizkaiko URTXINTXA eskolaren kolaboratzailea.