Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: leire.darretxe@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad de Deusto con la tesis El análisis ecológico del aula desde los principios de la escuela inclusiva estudio de casos 2010. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Javier José Goikoetxea Piérola, Dr/a. Almudena Fernández González.

Irakasle Agregatua. Pedagogian Doktorea (2010), Pedagogoa, Hezkuntza Bereziko Masterra eta Hau Hezkuntzako Diplomatura. Hurrengo formakuntza ere jaso du: Heziketarako Psikomotrizitate Praktikan Formatzeko bi urteko ikastaroa eta Arreta Goiztiarreko Espezializazio-Ikastaroa. 2005etik Euskal Herriko Unibertsitatean Didaktika eta Eskola Antolakuntza Sailean irakaslea eta ikerlaria da. Bere ikerketek hezkuntza eta gizarte inklusioaren esparruan sakondu dute, zehazki, ekintza komunitarioan eta zaurgarritasun-egoeran dauden taldeetan, esate baterako, babesgabetasun-egoeran dauden umeak eta gaixotasun arraroak dituzten pertsonak. Hainbat ikerketa-proiektutan parte hartu du (Hezkuntza, Kultura eta Gizartea Prestakuntza eta Ikerketa Unitatea; Eusko Jaurlaritzako Ikerketa Taldea (KideOn); I+D+i; Unibertsitatea-Gizartea; Erasmus+; Transferentzia eta Berrikuntza IETB) eta hezkuntza-berrikuntza proiektu desberdinetan, horien artean aditu taldearena izanda. Egonaldi desberidak egin ditu irakasle bisitari bezala Espainian (Sevila, Vigo), Erresuma Batuan (Sheffield, Exeter, Southampton), Holandan, Ekuadorren eta Txilen.