Publicaciones (313) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. An attachment-based pilot program to promote adolescent adjustment to parental divorce

    Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol. 18, Núm. 1

  2. Aurrenerabeek informazio eta komunikazio teknologien erabileraren inguruan duten pertzepzioaren azterketa, aldagai pertsonal eta akademikoak kontuan hartuz

    XXX Jornadas de Investigación en Psicodidáctica: Facultad de Educación de Bilbao Leioa, 23 de noviembre de 2023

  3. Buen trato y bienestar de la infancia: Una mirada participativa

    Octaedro

  4. Drawing the COVID-19 pandemic: how do children incorporate the health crisis and its consequences into their everyday thinking?

    Psychology and Health, Vol. 39, Núm. 3, pp. 379-398

  5. Dysfunctional Risks of the Internet and Their Overlap in the Different Stages of Adolescence

    Cyberpsychology, Vol. 18, Núm. 1

  6. Let Us Educate on Pornography: Young Education Students’ Representations of Pornography

    Sexuality Research and Social Policy

  7. Nomophobia in Mexico: validation of the Nomophobia Questionnaire (NMP-Q) and cross-cultural comparison with Spain

    Current Psychology, Vol. 43, Núm. 3, pp. 2091-2103

  8. Online and offline dating violence: same same, but different?

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1

  9. Peer cybervictimization and cyberaggression as a function of developmental stage during adolescence: A preliminary study

    Acta Psychologica, Vol. 246

  10. Pornography Consumption As A Form Of Exploitation And Digital Prostitution Of Women And Girls: A Human Rights Issue

    UN chronicle

  11. Programa CDA-Stop: combatiendola ciberviolencia

    Buen trato y bienestar de la infancia: Una mirada participativa (Octaedro), pp. 159-166

  12. Violencia de género y gestión de las emociones: trabajando la sostenibilidad con el proyecto “Café con mujeres”

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 83, pp. 161-178

  13. Violencia de género y gestión de las emociones: trabajando la sostenibilidad con el proyecto “Café con mujeres”

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 83, pp. 161-177