Bizkaiko harrera-etxeetako nerabeen emantzipaziorako prestakuntzaren errealitatearen azterketa

  1. Amaiur Belategi Madina 1
  2. Amaia Eiguren Munitis 1
  3. María Dosil Santamaria 1
  4. Maitane Picaza Gorrotxategi 1
  5. Naiara Ozamiz Etxebarria 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
RES : Revista de Educación Social

ISSN: 1698-9007

Año de publicación: 2022

Título del ejemplar: VIII Congreso de Educación Social, 2022. Registro, memoria y palabra

Número: 35

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: RES : Revista de Educación Social

Resumen

Harrera-etxeetan bizi diren gazteek 18 urte betetzen dituztenean, behartuta daude babessistematik irtetera eta beraien independentzia prozesua nahitaez hastera. Artikulu honetan, trantsizio etapa hori bizi izan duten hainbat gazteren eta profesionalen ahotsak jaso dira, hala, beraiek bizitakoa ikustarazteko helburuarekin. Beraz, ikerketa honen bidez, gazteen errealitatea zein den jakin ahal izan da, eta gazte horiek harrera-etxetik irten baino lehenago jasotzen duten prestakuntza nolakoa den ikertu da. Honetarako, metodologia kualitatiboa erabili da. Lanaren emaitzak kontutan hartuta, gazteek jasotako prestakuntza gabeziaz beteta dagoela egiaztatu ahal izan da eta beraz, gazteen emantzipaziorako prestakuntza egokia sortzeko beharra nabarmendu da, horrela, haien etorkizun segurua ziurtatu ahal izateko.