Publicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Cantabria (113)

2023

  1. Aprovechamiento educativo de la conectividad en infancia y adolescencia: una revisión sistemática de literatura: una revisión sistemática de literatura

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 19-30

  2. Collaborative writing and patterns of interaction in young learners: The interplay between pair dynamics and pairing method in LRE production

    VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, Núm. 20, pp. 49-76

  3. Comparison of Mg/Ca concentration series from Patella depressa limpet shells using CF-LIBS and LA-ICP-MS

    Talanta, Vol. 251

  4. Estudio histórico del poblamiento, la evolución del paisaje y los usos en la sierra de Aralar

    Treballs d'Arqueologia, Núm. 26, pp. 155-187

  5. Pronunciation and intelligibility in English-medium instruction (EMI): Lecturers' views and skills

    English Pronunciation Teaching: Theory, Practice and Research Findings (Channel View Publications), pp. 151-167

  6. Social movements and collective behavior: an integration of meta-analysis and systematic review of social psychology studies

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  7. The final countdown? Monitoring the rapid shrinkage of the Maladeta glacier (2010–2020), Southern Pyrenees

    Land Degradation and Development, Vol. 34, Núm. 18, pp. 5905-5922

  8. Uso y abuso de la tecnología en la infancia y adolescencia: el papel de la colaboración familia-escuela

    La alianza familia-escuela y su impacto educativo: elementos para la generación de políticas educativas basadas en la evidencia (Narcea), pp. 145-168