Departamento
Economía Financiera II
Artículos (42) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2014
-
A framework to analyze environmental conditions affecting corporate entrepreneurship
Revista de Derecho, Empresa y Sociedad (REDS), Núm. 5, pp. 94-111
-
Auge y caída de Fagor
Alternativas económicas, Núm. 11
-
Choosing celebrity endorsers for advertising campaigns in cosmopolitan China: Does their ethnicity matter?
South African Journal of Business Management, Vol. 45, Núm. 3, pp. 45-55
-
Consumer expertise matters in price negotiation: An empirical analysis of the determinants of mortgage loan prices in Spain prior to the financial crisis
European Journal of Marketing, Vol. 48, Núm. 11-12, pp. 1962-1985
-
Cuantificación del valor social: propuesta metodológica y aplicación al caso de Lantegi Batuak
Zerbitzuan: Gizarte zerbitzuetarako aldizkaria = Revista de servicios sociales, Núm. 55, pp. 17-33
-
Diseño de programas de apoyo a la creación de spin-off académicas
Revista de dirección y administración de empresas = Enpresen zuzendaritza eta administraziorako aldizkaria, Núm. 21, pp. 119-140
-
Divulgación sobre recursos humanos en el Informe de Gestión. Análisis del nivel de comparabilidad y uso de indicadores en las empresas del IBEX35
Boletín de estudios económicos, Vol. 69, Núm. 213, pp. 549-569
-
Efficiency in Spanish banking: A multistakeholder approach analysis
Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Vol. 32, Núm. 1, pp. 240-255
-
Enpresa ereduen transferentzia: Mondragon taldeko multinazional koopitalisten kasua
Gizaekoa: Revista vasca de economía social, Núm. 0, pp. 171-192
-
Environmental threat appeals in green advertising: The role of fear arousal and coping efficacy
International Journal of Advertising, Vol. 33, Núm. 4, pp. 741-765
-
Euskal gizarte ekonomiaren bilakaera krisi garaian
Gizaekoa: Revista vasca de economía social, Núm. 0, pp. 137-153
-
Financiación empresarial y mercados financieros: situación española
Boletín de estudios económicos, Vol. 69, Núm. 212, pp. 199-237
-
Gizartea, eredu ekonomikoa eta iraunkortasuna: marketinaren rola
Inguruak: Soziologia eta zientzia politikoaren euskal aldizkaria = Revista vasca de sociología y ciencia política, Núm. 57, pp. 2825-2834
-
Hamaika Telebista "atsegin dut": Facebook-eko jarraitzaileen profil eta telebista-gustuen online azterketa
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 88, pp. 75-97
-
Identifying credit procyclicality processes and the impact of statistical provision in Spain: analysis of bank financial statements
Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 164, pp. 380-403
-
Impact of relational capital on business value
Journal of Information and Knowledge Management, Vol. 13, Núm. 1
-
Implementatión of a nursing competency assessment system in public hospitals
Revista de dirección y administración de empresas = Enpresen zuzendaritza eta administraziorako aldizkaria, Núm. 21, pp. 141-155
-
Industria-kooperatiba eredua ezbaian: Fagor etxetresnak kooperatibaren porrota
Revista de dirección y administración de empresas = Enpresen zuzendaritza eta administraziorako aldizkaria, Núm. 21, pp. 82-101
-
Informal and formal sources of knowledge as drivers of regional innovation: Digging a little further into complexity
Environment and Planning A, Vol. 46, Núm. 2, pp. 414-432
-
Information problems and company behaviour vis-à-vis continuous management training
Human Factors and Ergonomics In Manufacturing, Vol. 24, Núm. 6, pp. 712-724