Departamento
Filología Inglesa y Alemana y Traducción e Intepretación
Publicaciones (34) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A rubric to assess and improve technical writing in undergraduate engineering courses
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 4
-
An analysis of the use of cognitive discourse functions in English-medium history teaching at university
English for Specific Purposes, Vol. 62, pp. 58-69
-
Analysis of University STEM Students’ Mathematical, Linguistic, Rhetorical–Organizational Assignment Errors
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 4
-
Anónimo,«Homilía de Wessobrunn»
Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 23, pp. 635-641
-
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs: The Academic Lecturing Experience
Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses: RAEI, Núm. 34, pp. 107-130
-
Child learners’ reflections about EFL grammar in a collaborative writing task: when form is not at odds with communication
Language Awareness, Vol. 30, Núm. 1, pp. 1-16
-
Contemporaneity, Religious Instruction and Music in Dryden’s “A Song for St. Cecilia’s Day” and C.S. Lewis’ The Chronicles of Narnia*
Journal of Literary Studies, Vol. 37, Núm. 3, pp. 100-116
-
Developing a corpus-informed tool for Spanish professionals writing specialised texts in English
Benjamins Translation Library, Vol. 158, pp. 147-173
-
Diseño y valoración de una audioguía multilingüe y accesible
Revista tradumàtica: traducció i tecnologies de la informació i la comunicació, Núm. 19, pp. 253-275
-
Editorial Research on EFL learning by young children in Spain
Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 181-188
-
Effects of proficiency and collaborative work on child EFL individual dictogloss writing
Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 246-274
-
El futuro profesorado escolar y el inglés: El reto de la motivación
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 1, pp. 319-337
-
El trasvase del multilingüismo y sus funciones en Handia
TRANS: revista de traductología, Núm. 25, pp. 305-331
-
Expanding the scope of L3 transfer study designs
Linguistic Approaches to Bilingualism, Vol. 11, Núm. 1, pp. 60-64
-
Exploring the use of models as a written corrective feedback technique among EFL children
System, Vol. 98
-
How reliable are online speech intelligibility studies with known listener cohorts?
Journal of the Acoustical Society of America, Vol. 150, Núm. 2, pp. 1390-1401
-
Itzulpengintzako liburu-aldizkarien berri
Senez: itzulpen aldizkaria, Núm. 52, pp. 227-239
-
La implementación del tratamiento integrado de lenguas: percepciones del profesorado de educación primaria y secundaria.
Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 40
-
La recepción de películas multilingües: el caso de Handia
Sendebar: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación, Núm. 32, pp. 90-110
-
Language-related episodes by young CLIL learners A review of task modality effects
Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 214-245