Publicaciones (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A rubric to assess and improve technical writing in undergraduate engineering courses

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 4

  2. An analysis of the use of cognitive discourse functions in English-medium history teaching at university

    English for Specific Purposes, Vol. 62, pp. 58-69

  3. Analysis of University STEM Students’ Mathematical, Linguistic, Rhetorical–Organizational Assignment Errors

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 4

  4. Anónimo,«Homilía de Wessobrunn»

    Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 23, pp. 635-641

  5. Child learners’ reflections about EFL grammar in a collaborative writing task: when form is not at odds with communication

    Language Awareness, Vol. 30, Núm. 1, pp. 1-16

  6. Contemporaneity, Religious Instruction and Music in Dryden’s “A Song for St. Cecilia’s Day” and C.S. Lewis’ The Chronicles of Narnia*

    Journal of Literary Studies, Vol. 37, Núm. 3, pp. 100-116

  7. Developing a corpus-informed tool for Spanish professionals writing specialised texts in English

    Benjamins Translation Library, Vol. 158, pp. 147-173

  8. Diseño y valoración de una audioguía multilingüe y accesible

    Revista tradumàtica: traducció i tecnologies de la informació i la comunicació, Núm. 19, pp. 253-275

  9. Editorial Research on EFL learning by young children in Spain

    Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 181-188

  10. Effects of proficiency and collaborative work on child EFL individual dictogloss writing

    Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 246-274

  11. El futuro profesorado escolar y el inglés: El reto de la motivación

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 1, pp. 319-337

  12. El trasvase del multilingüismo y sus funciones en Handia

    TRANS: revista de traductología, Núm. 25, pp. 305-331

  13. Expanding the scope of L3 transfer study designs

    Linguistic Approaches to Bilingualism, Vol. 11, Núm. 1, pp. 60-64

  14. Exploring the use of models as a written corrective feedback technique among EFL children

    System, Vol. 98

  15. How reliable are online speech intelligibility studies with known listener cohorts?

    Journal of the Acoustical Society of America, Vol. 150, Núm. 2, pp. 1390-1401

  16. Itzulpengintzako liburu-aldizkarien berri

    Senez: itzulpen aldizkaria, Núm. 52, pp. 227-239

  17. La implementación del tratamiento integrado de lenguas: percepciones del profesorado de educación primaria y secundaria.

    Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 40

  18. La recepción de películas multilingües: el caso de Handia

    Sendebar: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación, Núm. 32, pp. 90-110

  19. Language-related episodes by young CLIL learners A review of task modality effects

    Language Teaching for Young Learners, Vol. 3, Núm. 2, pp. 214-245

  20. Learning beyond the classroom: students’ attitudes towards the integration of CLIL and museum-based pedagogies

    Innovation in Language Learning and Teaching, Vol. 15, Núm. 2, pp. 156-168