Departamento
Filología Inglesa y Alemana y Traducción e Intepretación
Publicaciones (19) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2007
-
Challenging conventional recreations of the western past: Frank Bergon's Shoshone Mike
International Fiction Review, Vol. 34, Núm. 1-2, pp. 69-78
-
Die phonetische Realisierung von "s" als wurzelschlieBender Konsonant in (absolutem) Wortauslaut und als Morphem im Deutschen und Englischen
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 13, pp. 225-234
-
El retorno del espantapájaros
Primeras noticias. Revista de literatura, Núm. 231, pp. 27-35
-
Euskal literatura beste hizkuntzetara itzulia
Senez: itzulpen aldizkaria, Núm. 32, pp. 165-182
-
Euskararen garapena lehen hizkuntza legez eta morfologiaren agerrera mailakatuaren inguruan
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 60, pp. 67-87
-
Euskarazko itzupen juridikoa: euskarara itzulitako zitazio-jakinarazpenen azterketa deskriptiboa
Eleria: Euskal Herriko legelarien aldizkaria, Núm. 16, pp. 45-54
-
Generationenidentität Ost im Vergleich: Thomas Rosenlöcher und seine Kinder
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 13, pp. 597-604
-
H1 gisako urruntasun luzeko NZ-galderen jabekuntza haur euskaldun batengan
Anuario del Seminario de Filología Vasca Julio de Urquijo: International journal of basque linguistics and philology, Vol. 41, Núm. 1, pp. 249-288
-
Haiku japoniarrak. Lau maisu: Baxô, Buson, Issa eta Xiki
Senez: itzulpen aldizkaria, Núm. 32, pp. 9-35
-
How linguistically ready are my engineering students to take my ESP courses?
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 13, pp. 147-170
-
How to be a Chicana Role Model, or How to be a 21st century Chicana
ES: Revista de filología inglesa, Núm. 28, pp. 97-106
-
Identitäten im Um-Bruch: Thomas Brussigs "Wie es leuchtet"
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 13, pp. 615-622
-
Identitätsstiftung durch Subversion in der Nachwende am Beispiel von "Helden wie wir" und "Falscher Hase"
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 13, pp. 605-614
-
Is L3 phonological competence affected by the learner’s level of bilingualism?
International Journal of Multilingualism, Vol. 4, Núm. 1, pp. 1-16
-
Literarische Aufarbeitung des Nationalsozialismus im Umbruch
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 13, pp. 581-596
-
Mahai inguruan: bertsolariak ere itzultzaile
Senez: itzulpen aldizkaria, Núm. 32, pp. 37-68
-
Student satisfaction with a web-based collaborative work plat form
Perspectives: Studies in Translatology, Vol. 15, Núm. 2, pp. 106-122
-
Universal Grammar and the acquisition of English L3 syntax
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, Núm. 4, pp. 25-42
-
Überlegungen zum Begriff der "Affrikata"
Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 14, pp. 49-85