Publicaciones (16) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2002

  1. Applied Languages: Theory and Practice in ESP

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 15, pp. 229-231

  2. Censored translations in Franco's Spain: The TRACE Project- theatre and fiction (English-Spanish)

    TTR, Vol. 15, Núm. 2, pp. 125-152

  3. El aprendizaje de lenguas a través de los programas de inmersión en Finlandia

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 25, Núm. 4, pp. 469-484

  4. El participio en Nebrija (1492), GRAE (1771) y Bello (1847-1860)

    Interlingüística, Núm. 13, pp. 429-440

  5. En busca de las variables más influyentes en el aprendizaje de lengua extranjera

    Estudios de lingüística aplicada, Núm. 35, pp. 83-104

  6. Euskal idazle medikuen hiztegi laburra

    Sancho el sabio: Revista de cultura e investigación vasca, Núm. 17, pp. 93-128

  7. Even, Even if and Relevance

    Interlingüística, Núm. 13, pp. 425-442

  8. Input processing and attention to form in native speakers of Spanish: Implications for foreign language learning

    Interface: Journal of Applied Linguistics, Vol. 17, pp. 13-25

  9. Interaction in advanced EFL pedagogy: A comparison of form-focused activities

    International Journal of Educational Research, Vol. 37, Núm. 3-4, pp. 323-341

  10. Introduction to the role of interaction in instructed language learning

    International Journal of Educational Research, Vol. 37, Núm. 3-4, pp. 233-236

  11. Sobre el adjetivo "klein" en alemán

    Estudios filológicos alemanes: revista del Grupo de Investigación Filología Alemana, Núm. 1, pp. 239-260

  12. The effectiveness of two form-focused tasks in advanced EFL pedagogy

    International Journal of Applied Linguistics (United Kingdom), Vol. 12, Núm. 2, pp. 156-175

  13. Towards an interface of language and literature

    Lenguaje y textos, Núm. 20, pp. 21-34

  14. Two worlds, one story: The American South and Southern Europe in Robert Penn Warren's fiction

    Studies in the Literary Imagination, Vol. 35, Núm. 1

  15. Una relexión sobre la posible influencia sintáctica del inglés como L2 en el aprendizaje del alemán como L3

    Interlingüística, Núm. 13, pp. 13-20

  16. University Students' Perceptions of Native and Non-native Speaker Teachers of English

    Language Awareness, Vol. 11, Núm. 2, pp. 132-142