Publicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Cantabria (9)

2017

  1. Absolute and relative training load and its relation to fatigue in football

    Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. JUN

  2. Songs are taught, songs are learnt: musical preferences in early childhood

    Music Education Research, Vol. 19, Núm. 3, pp. 309-326

2015

  1. Descubrir para enseñar, compartir para educar: las canciones tradicionales infantiles y su vigencia en el medio escolar

    Música, danza y ritual en el encuentro iberoamericano: el patrimonio compartido y su trascendencia en la educación (Grupo de investigación en patrimonio musical y educación (MUSAEXI)), pp. 213-230

  2. Influence of the number of players and the relative pitch area per player on heart rate and physical demands in youth soccer

    Journal of Strength and Conditioning Research, Vol. 29, Núm. 6, pp. 1683-1691

  3. The travelling sonnet: The key role of technology in an inter-university cultural heritage project

    Journal of Music, Technology and Education, Vol. 8, Núm. 1, pp. 5-21

2014

  1. Práctica reflexiva e innovación educativa: Un estudio sobre el patrimonio musical en la formación docente

    Investigaciones en el contexto universitario actual (Educación), pp. 293-297