Publicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad Autónoma de Madrid (276)

2023

  1. A compact dication source for Ba2+ tagging and heavy metal ion sensor development

    Journal of Instrumentation, Vol. 18, Núm. 7

  2. A second update on mapping the human genetic architecture of COVID-19

    Nature

  3. Analysis of Clinical Phenotypes through Machine Learning of First-Line H. pylori Treatment in Europe during the Period 2013–2022: Data from the European Registry on H. pylori Management (Hp-EuReg)

    Antibiotics, Vol. 12, Núm. 9

  4. Demonstration of neutrinoless double beta decay searches in gaseous xenon with NEXT

    Journal of High Energy Physics, Vol. 2023, Núm. 9

  5. Emergence of π-Magnetism in Fused Aza-Triangulenes: Symmetry and Charge Transfer Effects

    Nano letters, Vol. 23, Núm. 21, pp. 9832-9840

  6. Empirical rescue treatment of Helicobacter pylori infection in third and subsequent lines: 8-year experience in 2144 patients from the European Registry on H. pylori management (Hp-EuReg)

    Gut, Vol. 72, Núm. 6, pp. 1054-1072

  7. Epidemiology of ataxia and hereditary spastic paraplegia in Spain: a cross-sectional study

    Neurologia, Vol. 38, Núm. 6, pp. 379-386

  8. Expectations about Learning Analytics after the COVID-19 Pandemic: A Study of 7 Spanish Universities

    CEUR Workshop Proceedings

  9. I-CARE, a European Prospective Cohort Study Assessing Safety and Effectiveness of Biologics in Inflammatory Bowel Disease

    Clinical Gastroenterology and Hepatology, Vol. 21, Núm. 3, pp. 771-788.e10

  10. Informe sobre la situación del área de antropología social en las universidades y centros de investigación en relación con el reconocimiento de la actividad investigadora por parte de la CNEAI en forma de sexenios

    Disparidades. Revista de Antropología, Vol. 78, Núm. 1

  11. NEXT-CRAB-0: a high pressure gaseous xenon time projection chamber with a direct VUV camera based readout

    Journal of Instrumentation, Vol. 18, Núm. 8

  12. Percepciones docentes sobre prácticas democráticas en centros educativos de Portugal y España

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 195-213