Publicaciones (17) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A comparison of antecedents of satisfaction in city break traveling

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 71-82

  2. Colaboración fabricante-distribuidor en la era del Shopper Marketing: La gestión por categorías como eje estratético de actución

    Distribución y consumo, Año 25, Núm. 139, pp. 49

  3. Desarrollo competencial en la formación universitaria problemática asociada a las competencias no específicas

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  4. Distribución comercial en la era omnicanal

    Pirámide

  5. ENHANCING THE EFFECTIVENESS OF LEARNING THROUGH COLLABORATIVE LEARNING IN TEACHING AND STUDENT TEAMS

    ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

  6. Familiaren kapital sozialaren eta berrikuntzaren azterketa: «Familiaren efektua» kapital sozialean

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 92, pp. 27-39

  7. Family firm and social capital: A brief literature review

    Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 6, Núm. 5, pp. 67-75

  8. Fidelización de clientes en el ámbito comercial

    Distribución comercial en la era omnicanal (Pirámide), pp. 343-371

  9. Gestión de marketing en la empresa detallista. Decisiones de surtido, precios, servicios

    Distribución comercial en la era omnicanal (Pirámide), pp. 155-186

  10. Impact of Outsiders on Firm Performance over Different Generations of Family-Owned SMEs

    Journal of Small Business Management, Vol. 53, Núm. 4, pp. 1203-1218

  11. Is non-family social capital also (or especially) important for family firm performance?

    Human Relations, Vol. 68, Núm. 11, pp. 1713-1743

  12. Kapital sozialaren garrantzia familia enpresetan

    Revista de dirección y administración de empresas = Enpresen zuzendaritza eta administraziorako aldizkaria, Núm. 22, pp. 75-92

  13. MANAGEMENT CHALLENGES IN HIGHER EDUCATION: NEW PROPOSALS FROM EXPERIENTIAL MARKETING LITERATURE REVIEW

    INTED2015: 9TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  14. Orígenes, elementos determinantes y resultados de un exitoso proceso de colaboración entre competidores y otros agentes: El cluster de la alta cocina vasca

    Alta dirección, Año 50, Núm. 285, pp. 49-67

  15. The influence of family and non-family social capital on firm innovation: Exploring the role of family ownership

    European Journal of International Management, Vol. 9, Núm. 2, pp. 240-262

  16. Urban Development and Commercial Invigoration through Cultural Clusters in Peripheral Neighborhoods of Bilbao

    TRANSFORMING CITIES: OPPORTUNITIES AND CHALLENGES OF URBAN REGENERATION IN THE BASQUE COUNTRY (WILLIAM A DOUGLASS CENTER BASQUE STUDIES UNIV NEVADA, RENO), pp. 163-178

  17. Why do some boards of directors in family firms outperform others when strategizing? Analysing the importance of entrepreneurial orientation

    New Challenges in Entrepreneurship and Finance: Examining the Prospects for Sustainable Business Development, Performance, Innovation, and Economic Growth (Springer International Publishing), pp. 103-114