Saila: Ekonomia Aplikatua

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Ekonomia Aplikatua

Ikerketa taldea: Environmental and Resource Economics and Policy Group (GIROAZ) - GIC 21/056

E-maila: elisa.sainzdemurieta@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Environmental and economic impacts of sea-level rise on the Basque Coast 2016. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Ibon Galarraga, Dr/a. Alejandro Cearreta Bilbao.

Nire ikerketaren interes nagusia klima-aldaketaren egokitzapena da, klima arriskuak kudeatzeko politika publikoak eta mekanismoak aztertuz diziplina anitzeko ikuspegi batetik. Natur zientzietan trebatuta nago, eta sektore pribatuan eta publikoan lan egin dut hainbat urtez, mundu akademikoan sartu aurretik. Doktoregoa garatu nuen natur zientzien eta ekonomiaren metodologiak konbinatuz. Ordutik hona, nire ikerketa gehiena gizarte-zientzien arloan garatu da, ekonomia, geografia eta gobernantza diziplinen ikuspegiak bateratuz. Ikerketa-ibilbidea 2010ean hasi nuen, BC3 Basque Centre for Climate Change erakundean. Bertan egin nuen doktoretza-tesia, itsas mailak euskal kostaldean izan dituen aldaketei eta horri lotutako eragin ekonomikoei buruz (2016). 2017tik 2019ra, Eusko Jaurlaritzaren doktoretza-ondoko beka bati esker, Grantham Research Instituteko (London School of Economics) ikertzaile bisitaria izan nintzen. BC3ko ikertzaile gisa, klima-aldaketaren eraginak eta egokitzeko neurriak ikuspegi sozioekonomikotik aztertzen espezializatu naiz, eta estatu zein nazioarteko hainbat ikerketa-proiektutan parte hartu dut (adibidez, COACCH, Econadapt, Governadapt). IPCCren 6. Ebaluazio Txosteneko autore laguntzailea ere izan naiz. Egun, EHUko ikertzaile eta irakaslea naiz Ekonomia Aplikatua departamentuan eta Basque Centre for Climate Change (BC3) ikerketa erakundeko ikertzaile atxikia.