ENRIQUE BERNARDINO
ARRANZ FREIJO
PROFESORADO CATEDRATICO/A DE UNIVERSIDAD
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de Sevilla (8)
2020
-
Emotional autonomy and adjustment among emerging adults: The moderating role of family relationships
Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 61, Núm. 3, pp. 380-387
2019
-
Protocolo de buenas prácticas en parentalidad positiva. Su elaboración y estudio piloto
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 425-436
2018
-
La participación social online y offline de estudiantes universitarios españoles
OBETS: Revista de Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 2, pp. 547-567
-
National agency–university partnership for a web-based positive parenting policy and evidence-based practices
Early Child Development and Care, Vol. 188, Núm. 11, pp. 1619-1632
2014
-
Family Structure and Child Adjustment in Spain
Journal of Child and Family Studies, Vol. 23, Núm. 1, pp. 10-19
2010
-
Quality of family context and cognitive development: A cross sectional and longitudinal study
Journal of Family Studies, Vol. 16, Núm. 2, pp. 130-142
2008
-
Estilos relacionales parentales y ajuste adolescente
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 31, Núm. 1, pp. 93-106
-
Quality of family context or sibling status? influences on cognitive development
Early Child Development and Care, Vol. 178, Núm. 2, pp. 153-164