Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: maitane.picaza@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad de Deusto con la tesis Espacios propios para las mujeres y procesos de empoderamiento la red de escuelas de empoderamiento de Bizkaia 2017. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Concepción Maiztegui Oñate, Dr/a. Rosa Santibáñez Gruber.

Maitane Picaza Gorrotxategi, Deustuko Unibertsitatean Hezkuntzako doktorea. Deustuko Unibertsitateak hezkuntzan egindako unibertsitate-masterra. Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) Giza Eskubideetan unibertsitate-espezialista. Emakumeen eta Gizonen Berdintasunean espezializatzeko diploma (UNED). Diploma Cooperation and Development Programme (Ulster University). Magisteritzan graduatua Camilo Jose Cela Unibertsitatean. Zuzenbide juridikoan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean. Egonaldiak Edinburgon eta Al Ain Unibertsitatean (UEAU). Irakaslea eta ikertzailea Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Fakultatean, Didaktika eta Eskola Antolaketa sailean. Nazioarteko hainbat kongresutan parte hartu du, eta hezkuntzari eta gizarte arloari lotutako ikerketa proiektuetan parte hartzen du. Gaur egun KideOn ikerketa taldeko kidea da.