Saila: Matematika

Ikastegia: Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Ezagutza arloa: Zientziak

Eremua: Estatistika eta Ikerkuntza Operatiboa

Ikerketa taldea: MATHMODE: Group on Applied Mathematical Modeling, Statistics, and Optimization - GIC 21/004

E-maila: irantzu.barrio@ehu.eus

Web-orri pertsonala: https://www.mathmode.science/members

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Proposal and validation of methodologies for the categorisation of continuous variables in the development of prediction models 2015. Tesiaren zuzendaria Dr/a. María José Rodríguez Álvarez, Dr/a. Inmaculada Arostegui Madariaga.

Irantzu Barrio Beraza (Euskal Herriko Unibertsitatea, UPV/EHU, irantzu.barrio@ehu.eus) matematikan lizentziatua eta doktorea da Euskal Herriko Unibertsitatean, 2006 eta 2015 urteetan, hurrenez hurren. Gaur egun, UPV/EHUko Matematika Saileko irakaslea da, eta ikerketa, irakaskuntza, transferentzia eta dibulgazio lanetan dihardu. 30 artikulu zientifiko baino gehiago argitaratu ditu zientzia esperimental eta osasun-zientzia jakintza-arloetan indexatutako aldizkarietan. 28 ikerketa-proiektu, sare eta ikerketa-taldeetan parte hartu du, eta estatistika zabaltzeko jardueretan aktiboki parte hartzen du.