Saila: Soziologia eta Gizarte Langintza

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Soziologia

E-maila: jonatan.garcia@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Participación política y asociacionismo católico el caso de las asociaciones de fieles en la Diócesis de Bilbao 2016. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Francisco José Llera Ramo, Dr/a. Ainhoa Novo Arbona.

Zientzia Politikoan doktorea Euskal Herriko Unibertsitatean 2016an. Master Deusto Unibertsitatean (UD) eta Pablo Olavide Unibertsitatean (UPO) eta graduondokoa Ikerketa Soziologikoen Zentroan (CIS). Hezkuntza eta Zientzia Ministerioko FPI bekaduna (2007-2011). Harrezkero, Euskobarometro (UPV/EHU) ikerketa-taldeko kide izan da. Ikertzaile gisa, unibertsitate arteko hainbat ikerketa-taldetan parte hartu du. Gainera, "Jokoaren Euskal Behatokia" proiektuaren Ikertzaile Nagusia da (2019-gaur egun). Euskal Soziologia eta Zientzia Politiko Elkartea (AVSP-ESZPEavsp) Zuzendaritza Batzordeko kidea eta INGURUAK aldizkariko Erredakzio Kontseiluko kidea da. Hainbat komunikabidetako kolaboratzaile lanetan aritzen da. Gaur egun, Soziologia eta Gizarte Lan Saileko irakasle agregatua da. 2022tik Bilboko Hezkuntza Fakultateko Akademia antolakuntza dekanordea da.