Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: amaia.eiguren@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Belaunaldi arteko esperientziak hezkuntza eremuan aztergai kohesio soziala ahalbidetzen duten bideak aztertzen 2021. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Naiara Berasategi Santxo, Dr/a. José Miguel Correa Gorospe.

Gaur egun, Bilboko Hezkuntza Fakultateko (Leioa, UPV/EHU) Eskola Antolaketako Didaktika Saileko irakasle laguntzailea eta Mugikortasuneko eta Nazioarteko Harremanetako dekanordea da. Doktorea da Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU) eta Gizarte Lanean diplomatua (2005), Lehen Hezkuntzako irakasle espezializatua (2013) eta Gizarte Hezkuntzan graduatua (2017). Ikerkuntza-arlo nagusia belaunaldien arteko harremanak eta haurren zein helduen ongizatea dira. Esperientzia handia du gizarte-hezitzaile gisa babesgabetasun-egoeran dauden haurrekin.