AMAIA
EIGUREN MUNITIS
PROFESORADO ADJUNTO
NAIARA
OZAMIZ ECHEVARRIA
PROFESORADO AGREGADO
Publicaciones en las que colabora con NAIARA OZAMIZ ECHEVARRIA (13)
2024
-
Drawing the COVID-19 pandemic: how do children incorporate the health crisis and its consequences into their everyday thinking?
Psychology and Health, Vol. 39, Núm. 3, pp. 379-398
-
Let Us Educate on Pornography: Young Education Students’ Representations of Pornography
Sexuality Research and Social Policy
2023
2022
-
Bizkaiko harrera-etxeetako nerabeen emantzipaziorako prestakuntzaren errealitatearen azterketa
RES : Revista de Educación Social, Núm. 35
-
Integrando el currículum ausente en el Grado de Educación Social a través de la metodología “factoría creativa”: población trans
Conocimiento, Experiencia y Compromiso Social en la Formación del Profesorado: Redes para la Transformación (Dykinson), pp. 35-40
2021
- Libro blanco de la Covid-19
-
Percepción de la población general sobre la pornografía y sus efectos sobre la masculinidad hegemónica
RES : Revista de Educación Social, Núm. 33, pp. 578-597
-
Zer ondorio izaten ari da pandemia irakasleen egoeran?
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, Núm. 256, pp. 36-38
2020
-
Corrigendum: Reduction of COVID-19 Anxiety Levels Through Relaxation Techniques: A Study Carried Out in Northern Spain on a Sample of Young University Students (Front. Psychol., (2020), 11, (2038), 10.3389/fpsyg.2020.02038)
Frontiers in Psychology
-
Pandemiari lehen lerrotik aurre eginez: gizarte-hezkuntzako profesionalek bizitako errealitateari hurbilpena
RES : Revista de Educación Social, Núm. 31, pp. 363-372
-
Reduction of COVID-19 Anxiety Levels Through Relaxation Techniques: A Study Carried Out in Northern Spain on a Sample of Young University Students
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Stress, Anxiety, and Depression in People Aged Over 60 in the COVID-19 Outbreak in a Sample Collected in Northern Spain
American Journal of Geriatric Psychiatry, Vol. 28, Núm. 9, pp. 993-998
-
Umeen ahotsak konfinamendu garaian: Covid-19
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, Núm. 250, pp. 30-31