Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Talde hauen parte izan zen:

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Formación continua del profesorado. Un estudio de caso sobre el desarrollo de prácticas y culturas inclusivas 2022. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Leire Darretxe Urrutxi, Dr/a. Maite Arandia Loroño.

Psikodidaktikan doktorea (UPV/EHU, 2022), Psikodidaktikan masterra: Hezkuntzaren Psikologia eta Didaktika Espezifikoak (UPV/EHU, 2015-2016) eta Lehen Hezkuntzako Irakasletzan graduatua (UCM, 2011-2015). Ikerketa-ildo nagusiak honako hauek dira: eskola-testuinguruko hezkuntza-inklusioa, irakasleek dimentsio horretan duten zeregina eta egungo erronkekin koherenteak izango diren eta eraldaketarako palanka gisa balioko duten hezkuntza-politiken garapena. Azterlanaren foku nagusia irakasleen etengabeko prestakuntza izan da, ikasgelara eramaten diren gizarte-erronkei aurre egiteko baliabide-iturri gisa, eta funtsezko elementua da haien garapen profesionalean. Sendotutako talde horretako kide izateaz eta Europako proiektuetan parte hartzeaz gain, Inkluniko kidea ere bada, EAEn gaixotasun arraroak dituzten haur eta nerabeei buruzko ikerketan erreferentea.