Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: idoia.legorburu@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Eskolabideak eta haurren autonomia eta parte-hartzearen garapena. Onurak, zailtasunak eta erronkak 2022. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Israel Alonso Sáez, Dr/a. Pedro Manuel Martínez Monje.

Haur Hezkuntzan diplomatua eta Psikopedagogian Lizentziatua. Euskal Herriko Unibertsitatean doktorea (2022) nazioarteko aipamenarekin eta UPV/EHUko Doktoregoko Sari Berezia 2022. Pedagogia Terapeutikoko irakaslea izan da 10 urtez eta gaur egun Didaktika eta Eskola Antolakuntza saileko irakaslea Bilboko Hezkuntza Fakultatean. Ikerketari dagokionez, Kideon ikerketa taldeko kidea da. Hezkuntzarekin lotutako hainbat ikerketa proiektuetan parte hartu izan du, hezkuntza inklusiboa eta haurren autonomiari buruzkoak besteak beste, horietako zenbait europearrak izanik. Horrez gain, hainbat berrikuntza proiektuetan parte-hartu du.