Publikationen, an denen er mitarbeitet ITZIAR CHURRUCA ORTEGA (27)

2022

  1. Application of a Platform for Gluten-Free Diet Evaluation and Dietary Advice: From Theory to Practice

    Sensors, Vol. 22, Núm. 3

  2. Implementation of Sustainability and Social Responsibility Competencies in the Degree of Human Nutrition and Dietetics

    Shaping a Sustainable Future: Innovative Teaching Practices for Educating Responsible Leaders (Baden-Baden: Nomos, 2022), pp. 343-354

2021

  1. Hezkuntza Nutrizionala: gluten gabeko dieta segurua, orekatua eta inklusiboa

    Osasun zientzak: IV. Ikergazte Nazioarteko Ikerteta Euskaraz. 2021eko ekainaren 9, 10 eta . Gasteiz, Euskal Herria.

  2. Nutritional imbalances in adult celiac patients following a gluten-free diet

    Nutrients, Vol. 13, Núm. 8

2018

  1. Celiac male’s gluten-free diet profile: Comparison to that of the control population and celiac women

    Nutrients, Vol. 10, Núm. 11

  2. Diseño y validación de cuestionarios para la evaluación de la competencia sobre desarrollo sostenible y responsabilidad social

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES

  3. Evaluación de la mejora del conocimiento y comportamiento en torno a la sostenibilidad de alumnado del Grado de Nutrición Humana y Dietética

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES

  4. Fomento de la cultura científica en escolares de primaria a través del aprendizaje basado en la indagación

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES

2017

  1. Análisis de resultados de intervención en educación primaria mediante una unidad didáctica sobre celiaquía

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES

  2. Celiac Disease and Gluten-Related Disorders

    NUTRITIONAL AND ANALYTICAL APPROACHES OF GLUTEN-FREE DIET IN CELIAC DISEASE (SPRINGER), pp. 1-14

  3. DESIGN AND IMPLEMENTATION OF A TEACHING-LEARNING SEQUENCE ABOUT CELIAC DISEASE IN PRIMARY SCHOOL CLASSROOMS

    10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2017)