Saila: Hezkuntza Zientziak

Campusa: Gipuzkoa

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Hezkuntzaren Teoria eta Historia

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: aintzane.cabo@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Structural studies of the allosteric communication defective chaperonins groel e461k and groel e434k 2008. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Marcelo Eduardo Guerin.

Aintzane Cabo Bilbao Fisikan lizentziatua eta Biokimikan doktorea da. Pedagogian (Gaitasun Pedagogikoaren Ziurtagiria) eta Psikodraman (Nafarroako Talde Metodoen Institutua) trebatua, 2005etik 2007ra Matematika eta Zientzia Esperimentalen Didaktika Departamentuko irakaslea izan zen. Gaur egun, Hezkuntza Zientzien Departamentuko irakaslea da 2011tik, eta Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) Gizarte Hezkuntzako Graduan irakasten du. Nazioarteko hainbat proiekturen buru da (Erasmus+), eta Eslovakia, Eslovenia, Frantzia, Portugal eta Espainiako taldeekin egiten ditu ikerketa-lanak, gazteen aktibazioaren, garapen komunitarioaren eta bazterketarik ezaren eta giza eskubideen aldeko gizarte- eta hezkuntza-ekintzen esparruan. Bestalde, Euskal Autonomia Erkidegoan erreferente diren gizarte-erakundeen garapen historikoari buruzko hainbat ikerketa egiten ditu (Unibertsitatea-Gizartea). Era berean, azken urteotan, bi proiektu zuzentzen ditu garapen komunitarioaren eta kaleko hezkuntzaren esparruan, eta unibertsitateko irakasleen garapen profesionalerako esparru-proiektuan parte hartu du: Unibertsitateko Irakaskuntzaren Estatuko Sareko (REDU) deskribatzaileak eta ikerketa-oinarriak. Gaur egun, UPV/EHUko ikerketa-taldea zuzentzen du honako proiektu honetan: «NEXUS: eskola eta kalea lotzen dituzten ekipoak». ANNFk (Asociación Navarra Nuevo Futuro) egiten du proiektua Nafarroan. Bestalde, hainbat berrikuntza-proiektutan parte hartu du, batzuk eskualde artekoak Kantabriako Unibertsitatearekin (UC), balioen prestakuntzan tresna dialogikoa optimizatzearekin lotutakoak, IKTen, talde-heterogeneotasunaren eta nazioartekotzearen bidez, eta beste batzuk campus artekoetan (Campus Bizia Lab, I3KD), iraunkortasunaren eta trantsizio ekosozialaren esparruan diziplinaz gaindiko komunitateak sortzearekin lotutakoak.